• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Biuletyn nr 15. Rezultatów: 586, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/utrzymujemy-dobre-relacje-miedzy-wielkopolska-a-dolnym-slaskiem-10788

Utrzymujemy dobre relacje między Wielkopolską a Dolnym Śląskiem

13.06.2025

zabezpieczenia w postaci sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej. Na projekt „Prace na linii kolejowej nr 355 Ostrów Wielkopolski – Grabowno Wielkie” przeznaczyliśmy łącznie 154 mln zł (netto) z Krajowego [...] właściwe wykonanie robót i zniweluje nieodzowne zmiany w ruchu na jednotorowej linii. Od niedzieli (15 czerwca), w uzgodnieniu z przewoźnikami, między Ostrowem Wielkopolskim, a Międzyborzem Sycowskim, pociągi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-dobre-podroze-koleja-w-zaglebiu-miedziowym-3774

Będą dobre podróże koleją w Zagłębiu Miedziowym

08.06.2018

modernizacja systemu sterowania ruchem. Linia nr 289 jest „łącznikiem” między magistralą E30 z Medyki do Zgorzelca (od wschodniej do zachodniej granicy Polski) a linią nr 273 (tzw. Nadodrzanką) z Wrocławia do [...] łatwy dostęp do pociągów. Do korzystania z kolei zachęci nowy przystanek Lubin-Stadion położony ok. 1,5 km od stacji. Prace związane z jego budową zaplanowane są do marca 2019 r. Przebudowa stacji Raszówka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobra-wspolpraca-plk-z-przewoznikami-3554

Dobra współpraca PLK z przewoźnikami

01.12.2017

67 mld zł. Inwestycje realizowane są zgodnie z planem lub są przyspieszone – przykładem jest linia nr 68, gdzie nastąpiło znaczne przyspieszenie w stosunku do przyjętego harmonogramu – podkreślił prezes [...] dokonane zostanie zmniejszenie opłaty ze względu na realizację przejazdu drogą okrężną, naliczana będzie 15% rekompensata od różnicy ww. opłat. Szczegółowe informacje dla przewoźników są dostępne na stronie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-czesci-duzej-maszyny-tbm-do-drazenia-tuneli-w-lodzi-4591

Pierwsze części dużej maszyny TBM do drążenia tuneli w Łodzi

19.03.2020

metra i łącznej długości ok. 4,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr15 w kierunku Łodzi Żabieńca i Łodzi Kaliskiej. Mniejszy „mechaniczny kret” waży około 650 ton, ma średnicę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyny-na-wiedence-szykuja-lepsze-podroze-z-zawiercia-do-czestochowy-4565

Maszyny na Wiedence szykują lepsze podróże z Zawiercia do Częstochowy

27.02.2020

Letnisko i Masłońskie Natalin. To kolejny etap działań w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 1 na odcinku Częstochowa – Zawiercie”. Do czerwca perony przy jednym z torów będą wyższe z antypoślizgową [...] 2020 roku. Inwestycja w liczbach to m.in.: 10 stacji i przystanków bardziej dostępnych dla pasażerów 15 przejazdów kolejowo–drogowych z dodatkowymi urządzeniami 88 km nowych torów 88 km nowej sieci trakcyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zawiercie-czestochowa-ruszyly-prace-beda-lepsze-podroze-wiedenka-3909

Zawiercie – Częstochowa ruszyły prace, będą lepsze podróże „Wiedenką”

10.09.2018

będzie na nowo przeprawa nad rzeką Stradomką. Poziom bezpieczeństwa na linii zwiększy modernizacja 15 przejazdów kolejowo – drogowych. Zyskają dodatkowe urządzenia i sygnalizację. Szybciej na trasach [...] ładunkami. Trasa i mosty będą przystosowane do nacisku 221 kN/oś. Projekt pn. „Prace na linii kolejowej nr 1 na odcinku Częstochowa – Zawiercie” realizowany jest w formule „projektuj i buduj” i finansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czestochowa-zawiercie-bedzie-jeszcze-lepsza-podroz-wiedenka-3428

Częstochowa – Zawiercie, będzie jeszcze lepsza podróż Wiedenką

20.07.2017

wiaduktu na drodze krajowej nr 46. Nowe bezkolizyjne skrzyżowanie zastąpi przejazd na ul. Bugajskiej. Takie rozwiązanie usprawni komunikację i ograniczy korki na drodze krajowej nr 1 łączącej północ (Gdańsk) [...] odcinku Częstochowa – Zawiercie. To ostatni modernizowany odcinek linii kolejowej z Warszawy do Katowic (nr 1), tzw. „Wiedenki”. - Podpisana dzisiaj umowa na modernizację linii kolejowej Częstochowa –Zawiercie [...] Częstochowie zostanie rozebrana i wybudowana na nowo. Poziom bezpieczeństwa na linii zwiększy modernizacja 15 przejazdów kolejowo – drogowych. Zyskają dodatkowe urządzenia i sygnalizację. Szybciej na trasach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-obsluga-pasazerow-na-stacjach-czestochowa-osobowa-i-czestochowa-stradom-3086

Lepsza obsługa pasażerów na stacjach Częstochowa Osobowa i Częstochowa Stradom

03.06.2016

torami oraz pochylnie. Gotowa jest nawierzchnia na peronie nr 2 i rozpoczęto prace przy pochylni oraz fundamentach pod zadaszenia na peronie nr 1. Zakończenie pierwszego etapu budowy Polskie Linie Kolejowe [...] Częstochowa Osobowa Podróżni już korzystają z odnowionego peronu - zakończyły się prace na peronie nr 2. Jest już nowa wygodna nawierzchnia. Wyremontowana jest też wiata peronowa. Wykonawca zgodnie z [...] podróże z Częstochowy: Poprawa trasy Koluszki – Częstochowa objęła: 43 perony, 30 mostów i 5 wiaduktów, 15 przepustów i mur oporowy, 34 przejazdy kolejowo-drogowe, ponad 140 rozjazdów, ponad 80 km sieci trakcyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-koluszek-do-czestochowy-plk-zakonczyla-rewitalizacje-linii-2891

Krótsza podróż z Koluszek do Częstochowy. PLK zakończyła rewitalizację linii

24.09.2015

Europejskiej. Modernizacja na trasie Koluszki – Częstochowa objęła: 43 perony, 30 mostów i 5 wiaduktów, 15 przepustów i mur oporowy, 34 przejazdy kolejowo-drogowe, ponad 140 rozjazdów, ponad 80 km sieci trakcyjnej [...] POIiŚ 7.1-66 "Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki - Częstochowa" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-nieco-ponad-dwie-godziny-koleja-z-warszawy-do-czestochowy-2500

W nieco ponad dwie godziny koleją z Warszawy do Częstochowy

03.07.2014

która nie będzie dłuższa niż około 2 godzin i 15 minut. Koszt projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...23242526272829303132...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 271 do 280 z 586.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook