Wyniki wyszukiwania
wyremontowanych zostanie 12 platform. Wszystkie zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się oraz osób niewidomych. Inwestycja realizowana na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
25.07.2014
km/h, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Ważnym efektem inwestycji będzie również możliwość wjazdu na linię pociągów cięższych niż dotychczas. Koszt prac obejmujących montaż systemu sterowania
PRZECZYTAJna peron osobom starszym, opiekunom z dziećmi w wózkach, rowerzystom oraz osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Z kolei osoby niewidome dzięki zastosowanej specjalnej nawierzchni będą mogły rozpoznać
PRZECZYTAJprowadzony w sposób bezpieczny, zarówno dla wykonawcy prac, jak i dla pasażerów. PLK nie miała możliwości całkowitego zamknięcia linii. Nie można też – tak jak w przypadku remontów, czy budowy dróg – skierować
PRZECZYTAJ, Drzymałowo i Ruchocice. Wszystkie obiekty będą dostosowane do potrzeb osób z ograniczonymi możliwościami poruszania się. Dzięki modernizacji zwiększy się także poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym
PRZECZYTAJh i stacjach ułatwia spójny system oznakowania i tablice informacyjne. Dla osób z ograniczoną możliwością poruszania wygodniejszy dostęp do peronów zapewniają pochylnie. Obecnie na trasie kursuje 9 par
PRZECZYTAJwiaty oraz elementy architektoniczne umożliwiające przemieszczanie się osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się, ale także odpowiednia wysokość obiektów ułatwiająca wsiadanie i wysiadanie z pociągu [...] na peron osobom starszym, opiekunom z dziećmi w wózkach, rowerzystom oraz osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Z kolei osoby niewidome, dzięki zastosowanej specjalnej nawierzchni, będą mogły
PRZECZYTAJstolicy, a po południu pojadą z powrotem. Od grudnia intensywnie prowadzone roboty zapewnią pociągom możliwość jazdy po dwóch nowych torach między Warszawą a Skierniewicami i dalej np. do Krakowa lub Katowic
PRZECZYTAJNowe perony w Lublinie i Lubartowie
03.09.2014
kontynuacją modernizacji linii nr 30 Lublin Północny - Łuków. Efektem będzie osiągnięcie maksymalnych możliwości technicznych. Pociągi pasażerskie przyśpieszą do 120 km/h, a towarowe do 80 km/h. Wszystkie prace
PRZECZYTAJograniczenia prędkości i opóźnienia pociągów. Efektem prac na trasie Czeremcha – Białystok będzie także możliwość przejazdu cięższych pociągów towarowych. Linia ma kluczowe znaczenie, jako objazd podczas modernizacji
PRZECZYTAJ