• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 20ć. Rezultatów: 1624, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-kolej-po-20-latach-wraca-do-jastrzebia-zdroju-7685

Kolej Plus: Kolej po 20 latach wraca do Jastrzębia-Zdroju

09.11.2022

Jastrzębie-Zdrój jest największym miastem, liczącym ok. 90 tys. mieszkańców, pozbawionym od 2001 roku dostępu do kolei. Dzięki odbudowie linii kolejowej mieszkańcy zyskają szybkie i wygodne połączenie [...] projektu o szacowanej wartości 475 mln zł netto wybudowana zostanie nowa jednotorowa linia o długości ok. 20 km na odcinkach: Jastrzębie-Zdrój Centrum – Pawłowice Śląskie oraz Żory – Orzesze. Trasa zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-20-lipca-rozklad-jazdy-na-sdm-kolej-przygotowana-do-swiatowych-dni-mlodziezy-3121

Od 20 lipca rozkład jazdy na ŚDM. Kolej przygotowana do Światowych Dni Młodzieży

18.07.2016

Nowy rozkład jazdy , przygotowany na Światowe Dni Młodzieży, który będzie obowiązywać od 20 lipca - jest ogólnie dostępny. Sprawną obsługę Światowych Dni Młodzieży na kolei zapewni ponad 12 tysięcy osób [...] jest system monitoringu, a nad bezpieczeństwem czuwają dodatkowo pracownicy firm ochroniarskich. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przejazdów pociągami, kolej będzie współpracować z innymi służbami, m.in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-centrum-krakowa-na-lotnisko-w-balicach-w-20-minut-2820

Z centrum Krakowa na lotnisko w Balicach w 20 minut

18.06.2015

h. Będą kursować z prędkością 80 km/h dzięki czemu przejazd z centrum miasta do Balic zajmie około 20 minut. Powstanie również możliwość zwiększenia częstotliwości kursowania składów w ramach Szybkiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jesienia-z-kluczborka-do-ostrzeszowa-o-20-minut-krocej-2784

Jesienią z Kluczborka do Ostrzeszowa o 20 minut krócej

28.04.2015

Inwestycja, polegająca na rewitalizacji linii kolejowej nr 272 na odcinku z Kluczborka do Ostrzeszowa, obejmuje odnowienie 12 peronów, które zostaną wyposażone w nowe wiaty i elementy małej architektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tanszy-dostep-do-torow-srednia-stawka-sieciowa-od-przyszlego-roku-nizsza-o-20-przez-kolejne-trzy-lata-stawka-nie-bedzie-rosla-2024

Tańszy dostęp do torów. Średnia stawka sieciowa od przyszłego roku niższa o 20%. Przez kolejne trzy lata stawka nie będzie rosła

13.09.2013

stawek dostępu do torów dla przewoźników pasażerskich i towarowych. Średnia stawka sieciowa spadnie o 20,4%. - Decyzja o obniżce stawek to bardzo dobra informacja dla rynku. To poważny impuls dla rozwoju [...] nam zależy na rozwoju rynku przewozów pasażerskich i towarowych. Transport kolejowy powinien być coraz bardziej konkurencyjny. Co ważne, propozycja PKP PLK daje perspektywę stabilności dla rynku na najbliższe [...] transportu i ograniczenie liczby wypadków. Obniżenie stawek było intencją rządu i PKP PLK. Ma ona na celu rozwój ruchu kolejowego w Polsce. To także wypełnienie wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-raport-z-efektywnosci-modernizacji-linii-e20-749

Będzie raport z efektywności modernizacji linii E20

07.04.2010

finansowej (2001), uwzględniając całkowite koszty inwestycji, koszty operacyjne i system poboru opłat (przychodów); ocenę analizy kosztów i korzyści dla potwierdzenia lub korekty wstępnie założonych (2001) danych [...] funduszu przedakcesyjnego ISPA, między innymi, na realizację projektu: Nr 2001/PL/16/P/PT/012 „Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, Etap I”. Zgodnie z Traktatem Akcesyjnym, projekty [...] modernizację całego odcinka linii E 20 Siedlce – Terespol został podzielony na 2 etapy realizacyjne: Etap I – modernizacja odcinków szlakowych linii kolejowej E 20 ( Siedlce – Łuków, Łuków – Międzyrzec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-20-podpisanie-umowy-439

Modernizacja linii E 20-podpisanie umowy

03.09.2008

Zwiernik Członek Zarządu – Agnieszka Safuta - Pawlak Zadanie realizowane w ramach projektu nr ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/012 Całkowity koszt projektu 269 473 748 EUR Koszty kwalifikowane projektu 263 553 748

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-ramach-projektu-modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-warszawa-poznan-pozostale-roboty-odcinek-sochaczew-swarzedz-prace-przygotowawcze-1626

Otwarcie ofert w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz – prace przygotowawcze.”

30.03.2012

Kolejowych i Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o. z Łodzi; Konsorcjum Firm: Halcrow Group Limitem Elms Hosue z Wielkiej Brytanii; SENER Sp. z o.o. z Warszawy; EGIS Poland Sp. z o.o. z Warszawy; Konsorcjum Firm: [...] Ginprosa Ingenieria S.L z Hiszpanii; Konsorcjum Firm: SUDOP Polska Sp. z o.o. z Warszawy – Lider; SUDOP Praha a.s. z Rep. Czeskiej; Konsorcjum Projektowe: Technital Sp. z Włoch; Sintagma S. Ri. z Włoch; Schuessler

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-wykonanie-robot-na-linii-e-20-miedzy-lowiczem-i-kutnem-1127

Przetarg na wykonanie robót na linii E 20 między Łowiczem i Kutnem

18.01.2011

. Całość prac i robót wchodzących w zakres zamówienia powinna zostać wykonana w terminie do 30.11.2011r. Inwestycja będzie finansowana ze środków budżetowych. Dodatkowych informacji udziela: Robert Kuczyński

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-modernizacje-odcinka-linii-e20-240

Podpisano umowę na modernizację odcinka linii E20

31.08.2007

miesiące W imieniu wykonawcy – Konsorcjum w składzie: STRABAG Sp. z o.o. STRABAG AG TRAKCE a.s. SUDOP PRAHA a.s. umowę podpisali: Dariusz Słotwiński - Prezes Zarządu Strabag Sp. z o.o. Wojciech Trojanowski

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...22232425262728293031...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 261 do 270 z 1624.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook