Wyniki wyszukiwania
W dniu 23 marca 2011 r. o godzinie 11.00 w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, sala 107 (I piętro) odbędą się kolejne konsultacje dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych
PRZECZYTAJCelem spotkania było przedstawienie proponowanego przebiegu pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa mazowieckiego określonego w ramach trasowania wstępnego, opisu przeprowadz
PRZECZYTAJW dniu 4 marca 2011 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26 (sala konferencyjna na parterze) odbędą się konsultacje dotyczące
PRZECZYTAJW dniu 23 lutego 2011 r. o godzinie 11.00 w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, sala konferencyjna im. Celichowskiego odbędą się konsultacje dotyczące
PRZECZYTAJCelem spotkania jest przedstawienie proponowanego przebiegu pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa łódzkiego określonego w ramach trasowania wstępnego, opisu przeprowadzonyc
PRZECZYTAJW dniu 15 czerwca 2011 r. o godzinie 11.00 w Atrium Centrum w Warszawie, Aleja Jana Pawła II 27, piętro III, sala A odbędzie się drugi etap konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prę
PRZECZYTAJW spotkaniu udział wezmą m.in. Marszałek Województwa Wielkopolskiego, jak również zaproszeni przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego, Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, Wielkopolskiego Zarządu Dróg
PRZECZYTAJCelem spotkania było przedstawienie proponowanego przebiegu pierwszej polskiej linii dużych prędkości przez teren województwa łódzkiego określonego w ramach trasowania wstępnego, opisu przeprowadzonyc
PRZECZYTAJW przestawionym Urzędowi Transportu Kolejowego w połowie marca projekcie cennika stawek dostępu do infrastruktury kolejowej na rozkład jazdy pociągów 2014/2015 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. średnia
PRZECZYTAJ5 lutego 2025 r. zakończył się nabór wniosków do pierwszego etapu projektu, którego celem jest poprawa bezpieczeństwa poprzez likwidację przejazdów kolejowo-drogowych i zastąpienie ich skrzyżowaniami
PRZECZYTAJ