• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4148, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-zaprojektowanie-i-wykonanie-przebudowy-infrastruktury-kolejowej-na-linii-nr-141-odcinek-zabrze-makoszowy-zabrze-makoszowy-kopalnia-km-16076-18962-821

Podpisano umowę „Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy infrastruktury kolejowej na linii nr 141, odcinek Zabrze Makoszowy – Zabrze Makoszowy Kopalnia, km 16,076 – 18,962”

02.08.2010

prędkości V=80 km/h oraz pozwoli na poprawę stanu technicznego infrastruktury kolejowej na tym odcinku. Prace mają być zakończone do 30.11.2010 r. Umowa o wartości 14 890 164,54 zł brutto jest finansowana z budżetu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-rewitalizacje-linii-kolejowej-nr-131-chorzow-batory-tczew-odcinek-bydgoszcz-glowna-tczew-820

Otwarcie ofert na rewitalizację linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna-Tczew

02.08.2010

nastąpi w systemie Projektuj – buduj. Przewidywany termin zakończenia prac to 15 listopada 2010r. Szczegółowy zakres rzeczowy prac przedstawia się następująco: • wymiana 9,6 km nawierzchni torowej w torze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/8-ofert-na-opracowanie-dokumentacji-projektowej-na-modernizacje-linii-kolejowej-nr-91-krakow-glowny-medyka-odcinek-lancut-przeworsk-816

8 ofert na opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację linii kolejowej nr 91 Kraków Główny –Medyka, odcinek Łańcut – Przeworsk

30.07.2010

em Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. 1 lipca br. rozpoczęły się prace w torze nr 2, polegające na kompleksowej wymianie nawierzchni torowej. 2. Na zaprojektowanie i wykonanie [...] budowlanych na odcinku Łańcut – Rogóżno. Otwarcie ofert nastąpiło 12.07.2010 r. Aktualnie trwają prace, związane z wyborem najkorzystniejszej oferty. 3. Na opracowanie dokumentacji projektowej, obejmującej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-granica-panstwa-812

Otwarcie ofert w przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka – granica państwa

28.07.2010

(brutto 882 311 710,40 PLN). Termin realizacji zamówienia wynosi 49 miesięcy od dnia podpisania umowy. Prace odbędą się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-dla-zadania-kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-811

Podpisano umowę na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania „Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście”

28.07.2010

wać odcinek linii o długości 5,160 km między stacjami Lubiewo i Świnoujście Przytór oraz wykonać prace towarzyszące. Efektem działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości, zwiększenie prędkości rozkładowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmodernizowane-tory-stacji-brzeg-862

Zmodernizowane tory stacji Brzeg

19.08.2010

Wykonywane są prace poprawiające estetykę w przejściu pomiędzy peronami. Zamontowane będą pochylnie przyporęczowe ułatwiające komunikacje osobom niepełnosprawnym. W ramach modernizacji kończą się prace na kilku [...] Chocimską. Postępuje budowa ekranów akustycznych. Łączna długość osłon wyniesie około 2800 m. Zakończenie prac przewidziano w grudniu 2010 r. Wartość umowy wynosi 153 978 840,33 zł netto. Kontrakt na stację Brzeg

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepiej-na-linii-nr-274-wroclaw-jelenia-gora-855

Będzie lepiej na linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra

17.08.2010

Bauunternehmen) W 2010 r. na linii 274 planowane są prace na trasie z Wałbrzycha do Jeleniej Góry, - na odcinku: Marciszów – Wojanów. Podstawowym zadaniem prac jest poprawa obecnego stanu linii kolejowej. W [...] jest jeden tor. Poza odcinkiem 8,8 km Imbramowice – Żarów, w ramach zadania zrealizowane będą także prace na 5,8 km szlaku Żarów – Jaworzyna Śląska i w stacji Jaworzyna Śl. Zmieni się m.in. standard 8 przejazdów [...] nawierzchnię. Na dwóch z nich zamontowana zostanie sygnalizacja przejazdowa i półrogatki. Rezultatem prac będzie skrócenie czasu jazdy pociągów z Wrocławia do Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Rozkładowa prędkość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-linii-radomskiej-854

Przygotowania do modernizacji linii radomskiej

17.08.2010

Projekt POIiŚ 7.1-19.2 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE”. Obecnie w ramach projektu POIiŚ 7.1-19.1 pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 8, [...] ramach Projektu POIiŚ 7.1-19.2 „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom – PRACE PRZYGOTOWAWCZE” opracowane zostaną dokumentacje projektowe i materiały przetargowe dla odcinków o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wskazano-najkorzystniejsza-oferte-na-zadanie-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lodzkiego-850

Wskazano najkorzystniejszą ofertę na zadanie w ramach RPO województwa łódzkiego

12.08.2010

zostanie odcinek jednotorowej linii kolejowej pomiędzy stacjami Łowicz i Zgierz na długości 47 km. Zakres prac budowlanych obejmuje kompleksową wymianę nawierzchni torowej, wymianę 12 kompletów rozjazdów oraz [...] odcinku Łowicz – Łódź Kaliska z ponad dwóch godzin do około jednej godziny. Zgodnie z harmonogramem prace powinny zakończyć się w 2011 r. Informacje dla mediów Robert Kuczyński PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/realizacja-rozkladu-jazdy-i-likwidacja-skutkow-powodzi-848

Realizacja rozkładu jazdy i likwidacja skutków powodzi

11.08.2010

obiektów zniszczonych siłami natury, PLK przywróciła przejezdność większości uszkodzonych linii. Prace kolejarzy obejmowały naprawę awaryjną skarp nasypów, osuwisk, odbudowę podtorza, przywrócenie systemu [...] do stacji Sandomierz. Dzięki temu możliwa jest obsługa bocznicy „Huta szkła Sandomierz”. Wykonane prace pochłonęły już 2,6 miliona zł. Trwają procedury wyboru wykonawców robót na kolejnych odcinkach linii [...] własne, służb ratowniczych oraz potencjał firm zewnętrznych. Wyłaniani są jeszcze kolejni wykonawcy prac drogowych i odbudowy obiektów inżynieryjnych. Łącznie szacowane straty przekraczają 340 milionów zł

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 4148.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook