Wyniki wyszukiwania
Racibórz – projekt na komfortową stację
02.11.2018
ograniczonej możliwości poruszania się. Przebudowany będzie układ torowy stacji. Planowany jest również montaż nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Inwestycja przyczyni się do poprawy przepustowości stacji
PRZECZYTAJwyższe perony, co umożliwi wygodniejsze wsiadanie do pociągów. Na niektórych wykonawca rozpocznie już montaż nawierzchni, przy innych trwają prace ziemne. Wszystkie perony zostaną wyposażone w nowe oświetlenie
PRZECZYTAJSzybciej na CMK – 200 km/h w Idzikowicach
28.02.2018
bezpieczeństwa ruchu pociągów. Szybsze przejazdy pociągów zapewnią też nowe rozjazdy. Planowany jest montaż 40 rozjazdów, w tym 12 dostosowanych do prędkości max. 250 km/h. Inwestycja będzie realizowana w
PRZECZYTAJwoj. śląskiego i małopolskiego w zakresie wymiany nawierzchni, remontu wiat i zadaszeń, przejść, montażu gablot w lokalizacjach: Kraków Płaszów, Krzeszowice, Kraków Mydlniki, Kraków Swoszowice, Baranówka
PRZECZYTAJzostanie sieć trakcyjna. Istotnym elementem prac, poprawiającym bezpieczeństwo i jakość jazdy, jest montaż 13 nowych rozjazdów i naprawa 3 przejazdów kolejowo- drogowych. Szczególnie dla ruchu towarowego
PRZECZYTAJpojadą z prędkością do 160 km/h. PLK podwyższy również komfort pasażerów poprzez modernizację peronów, montaż małej architektury i czytelnego oznakowania na stacjach Trzebinia, Dulowa, Wola Filipowska i stacja
PRZECZYTAJZ Warszawy do Skierniewic w pół godziny
02.06.2014
Pruszkowem. Otwarcie nowego toru pozwoliło ekipom roboczym zająć się kolejnymi elementami modernizacji – montażem nowych rozjazdów między linią dalekobieżną a podmiejską i rozwieszaniem sieci trakcyjnej – co w
PRZECZYTAJPeron zyskał już nowy wygląd, wiatę, ławki, system oznakowania i zegary. W listopadzie skończy się montaż nowoczesnego system informacji pasażerskiej, będą uruchomione tablice wizualnego systemu informacji
PRZECZYTAJdystansie 120 metrów zainstalowano szyny i przygotowano do wymiany kolejny, 120 metrowy odcinek. Montaż poszczególnych elementów wymaga indywidualnego pomiaru geodezyjnego, który może być prowadzony tylko
PRZECZYTAJOdbudowa wrocławskiej estakady kolejowej
17.09.2008
nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi. Pozwala to uniknąć dodatkowych kosztów demontażu i montażu nawierzchni torowej, daje kilkumilionowe oszczędności i skraca czas zamknięć torowych, czyli ogranicza
PRZECZYTAJ