• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komputery-zapewniaja-bezpieczna-podroz-na-zmodernizowanej-trasie-wroclaw-rawicz-2985

Komputery zapewniają bezpieczną podróż na zmodernizowanej trasie Wrocław – Rawicz

15.01.2016

ochrony czystości wód. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-4 „Modernizacja linii kolejowej E59 Wrocław - Poznań, Etap II odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”: Koszt 1 052 203 685,68 PLN Wysokość [...] grudnia 2015 r. rosnący ruch pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych na dolnośląskim odcinku linii E59 Wrocław – Poznań obsługują nowoczesne komputerowe systemy Lokalnego Centrum Sterowania LCS Wrocław [...] Europejskiej: 775 418 132,37 PLN Czas realizacji projektu: 2009 – 2015 r. Zakres modernizacji linii E 59 Wrocław – Poznań na dolnośląskim odcinku: 58 km linii dwutorowej wraz z siecią trakcyjną, 5 stacji:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsze-i-bezpieczniejsze-podroze-na-trasie-z-warszawy-do-bialegostoku-plk-wybuduja-nowe-wiadukty-i-tunele-3244

Sprawniejsze i bezpieczniejsze podróże na trasie z Warszawy do Białegostoku. PLK wybudują nowe wiadukty i tunele

05.12.2016

Napoleona. Również w Kobyłce PLK planują likwidację przejazdu w ciągu ul. Ręczajskiej i Jana Pawła II a w zamian budowę tunelu drogowego (przedłużenie ul. Orszagha do ul. Nadarzyńskiej DW 634). Projekt [...] jest w latach 2017 - 2019. Inwestycja realizowana jest w ramach dużego projektu pn. „Prace na linii E75 na docinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne”,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-i-plynna-podroz-koleja-ertms-na-dolnym-slasku-2945

Bezpieczna i płynna podróż koleją – ERTMS na Dolnym Śląsku

01.12.2015

Wysokość dofinansowania: 101 298 462,01 PLN Projekt: POIiŚ 7.1-15.1 "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica - Węgliniec - Bielawa [...] jest energooszczędny. Pilotażowy projekt zakończony sukcesem Pierwsze testy systemu na linii kolejowej E30 rozpoczęły się w czerwcu 2014 r. Obecnie realizowane są końcowe prace związane z projektem. W ośmiu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ii-miejsce-za-bezpieczny-przejazd-529

II miejsce za Bezpieczny Przejazd

16.03.2009

Wśród laureatów konkursu znalazła się również PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., zdobywając II nagrodę w kategorii inicjatyw ogólnopolskich. Nagroda została przyznana za kampanię społeczną Bezpieczny przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubelszczyzna-bezpieczniej-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-5430

Lubelszczyzna. Bezpieczniej na przejazdach kolejowo-drogowych

26.02.2021

13 przejazdów kolejowo-drogowych, a w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest modernizowanych 16 przejazdów kolejowo-drogowych. Zwiększenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-i-sprawniej-w-kobylnicy-jest-nowy-tunel-pod-torami-9149

Bezpieczniej i sprawniej w Kobylnicy – jest nowy tunel pod torami

21.12.2023

jest w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III”. W ramach projektu wartego ok. 268 mln zł (netto) z udziałem środków Unii Europejskiej z Programu [...] Podstolice), natomiast zakończenie wszystkich prac drogowych we Wrześni przewidywane jest obecnie w II kw. 2024 r. W ramach kolejnego etapu projektu w regionie przewidywana jest budowa bezkolizyjnego s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-wygodniej-i-bezpieczniej-dla-podroznych-w-ozarowie-mazowieckim-8556

Będzie wygodniej i bezpieczniej dla podróżnych w Ożarowie Mazowieckim

13.07.2023

prowadzenia prac na stacji w Ożarowie Mazowieckim, odnaleziono 1173 sztuk amunicji wojskowej, z czasów II wojny światowej. Oczyszczeniem terenu pod realizowane roboty zajęli się saperzy oraz wojsko. Saperzy [...] Warszawą a Kutnem. Projekt o wartości blisko 120 mln zł netto - „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa - Kutno etap I Prace na linii kolejowej nr 3 na odc. Warszawa - granica LCS Łowicz”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-skrzyzowaniach-kolejowo-drogowych-na-lubelszczyznie-9563

Bezpieczniej na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych na Lubelszczyźnie

09.04.2024

Rozpoczęcie prac zaplanowano w II kwartale 2024 r. Roboty nie będą miały wpływu na ruch kolejowy i drogowy. Wykonawcą jest firma PNUIK z Krakowa. Zakończenie zadania przewidziano w III kwartale 2024 r. Między

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-torach-miedzy-debica-a-rzeszowem-3464

Bezpieczniej na torach między Dębicą a Rzeszowem

30.08.2017

do 160 km/h, a towarowe do 120 km /h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w [...] twa w ruchu kolejowym oraz drogowym i ułatwi komunikacja w regionie. Inwestycja na linii kolejowej E30 Kraków – Rzeszów obejmuje blisko 140 km torów oraz 139 obiektów, m.in. wiaduktów, mostów i estakad [...] Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 694 480 153 e-mail: dorota.szalacha@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-i-szybciej-na-cmk-pierwsza-w-europie-inwestycja-w-ramach-cef-zakonczona-3109

Bezpieczniej i szybciej na CMK. Pierwsza w Europie inwestycja w ramach CEF zakończona

04.07.2016

Inwestycja to część globalnego projektu, którego celem jest modernizacja linii kolejowej E65 - fragmentu korytarza sieci bazowej Bałtyk-Adriatyk. PLK zaplanowała roboty na przecięciu Centralnej Magistrali [...] in. do Krakowa i Katowic. Wcześniejszy, jednopoziomowy układ skrzyżowań kolejowo-drogowych na linii E65 uniemożliwiał prowadzenie pociągów z prędkością większą niż 160 km/h, ograniczając tym samym możliwości [...] ramach trzeciego konkursu CEF, którego ogłoszenie planowane jest przez Komisję Europejską na przełomie III i IV kwartału 2016 roku. Instrument „Łącząc Europę” ma przyczynić się do zrównoważonego wzrostu. Ten

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook