• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy czarl. Rezultatów: 2972, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polowa-ze-143-inicjatyw-poprawiajacych-bezpieczenstwo-na-kolei-zrealizowana-1960

Połowa ze 143 inicjatyw poprawiających bezpieczeństwo na kolei zrealizowana

17.06.2013

podczas przekraczania przejazdów kolejowo – drogowych. Przyjęta metodologia działań przynosi efekty – coraz więcej osób wykazuje rozwagę i ostrożność podczas pokonywania przejazdów, co tylko potwierdza słuszność [...] Wśród nich można wymienić między innymi: remonty i modernizacje 430 przejazdów kolejowo-drogowych w celu poprawy stanu ich nawierzchni (w planie jest remont kolejnych 376 przejazdów); zabudowę samoczynnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-modernizacja-stacji-w-obornikach-slaskich-1957

Ruszyła modernizacja stacji w Obornikach Śląskich

11.06.2013

Perony będą wyższe, a przez to wygodniejsze dla wsiadających i wysiadających pasażerów. W miejsce wyeksploatowanej kładki powstanie bezpieczne, podziemne dojście do pociągów. Wybudowane zostaną nowe w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polska-kolej-coraz-bezpieczniejsza-1955

Polska kolej coraz bezpieczniejsza

06.06.2013

uczelnią. Akademia Obrony Narodowej pracowała blisko rok nad materiałami przekazanymi przez PKP PLK, w celu stworzenia odpowiedniego programu dydaktycznego, zgodnego z wytycznymi w zakresie bezpieczeństwa państwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-dwie-godziny-z-warszawy-do-katowic-1954

W dwie godziny z Warszawy do Katowic

06.06.2013

Najważniejsze efekty modernizacji, które odczują pasażerowie, to oprócz skrócenia czasu podróży, podniesienie jej komfortu oraz wzrost bezpieczeństwa ruchu pociągów. Rozpoczęta renowacja znacznie popr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-zielonej-gory-szybko-jak-nigdy-dotad-1-1953

Koleją do Zielonej Góry szybko jak nigdy dotąd

05.06.2013

Dzięki budowie nowych torów pociągi ominą stację Czerwieńsk, gdzie wcześniej konieczny był postój w celu zmiany kierunku jazdy. Wydłużało to nie tylko czas przejazdu, ale i generowało dodatkowe koszty dla [...] o środowisko naturalne. Nowa linia przebiega po dwóch mostach o długości 40 metrów, wybudowanych w celu ochrony siedliska roślin i źródlisk znajdujących się na terenie obszarów Doliny Środkowej Odry i Doliny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-kalety-kluczbork-na-nowo-1952

Linia Kalety – Kluczbork na nowo

04.06.2013

Prace budowlane polegają na odtworzeniu pierwotnego stanu szlaków i stacji kolejowych. Na jednym torze między miejscowościami Bąków i Kluczbork wykonano oczyszczenie tłucznia, wymieniono szyny na dług

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-przesuwanie-przesla-mostu-1951

Wrocław. Przesuwanie przęsła mostu

03.06.2013

Nowe przęsło mostu kolejowego nad Odrą we Wrocławiu stopniowo szykowane jest do przekroczenia rzeki. Powstaje ze stalowych elementów, które wykonawca wcześniej zgromadził na terenie zalewowym. Stopnio

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-na-lotnisko-szczecin-goleniow-1950

Koleją na lotnisko Szczecin - Goleniów

29.05.2013

120km/h – z taką prędkością mogą jeździć pociągi z Goleniowa do Kołobrzegu po zakończeniu modernizacji połączenia. Podwyższenie maksymalnej prędkości na tej trasie oznacza skrócenie czasu przejazdu o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-na-linii-klodzko-nowe-kudowa-zdroj-1948

Prace na linii Kłodzko Nowe – Kudowa Zdrój

27.05.2013

Zasadnicze prace obejmują kompleksową wymianę ponad 18 km toru na odcinku Duszniki Zdrój – Kudowa Zdrój wraz z odwodnieniem, elementami sterowania ruchem kolejowym. Późną jesienią od strony Kudowy Zdr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-warszawa-zachodnia-skierniewice-1947

Modernizacja trasy Warszawa Zachodnia - Skierniewice

24.05.2013

W pierwszych dniach czerwca na odcinku Żyrardów – Sucha Żyrardowska rozpoczną się prace modernizacyjne polegające na przebudowie układu torowego, wymianie sieci trakcyjnej czy systemu sterowania ruche

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...238239240241242243244245246247...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2421 do 2430 z 2972.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook