Wyniki wyszukiwania
podstację trakcyjną w Węglińcu oraz zbudowano dwie nowe w Pieńsku i Zgorzelcu. Podstacje trakcyjne stanowią kluczowy element kolejowej infrastruktury energetycznej. To w nich, doprowadzony z głównych punktów
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJKolej Plus - zakończony nabór wniosków
02.09.2020
sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. Budżet Programu to 6,6 mld zł, w tym ok. 5,6 mld zł stanowią środki budżetu państwa tj. 85%, a ok.1 mld zł to środki jednostek samorządu terytorialnego tj. 15%
PRZECZYTAJwspółpracy eliminują błędy przekazu pomiędzy: zarządcą, przewoźnikiem i pasażerem. Bazę rozkładu stanowią m.in. informacje o parametrach tysięcy kilometrów linii i obiektów przygotowane przez biura techniczne
PRZECZYTAJdo 200 km/h – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią jedynie część programu badań, na który składa się sprawdzanie: - współpracy pojazdu z torem kolejowym
PRZECZYTAJdostęp do atrakcji, jaką oferuje huta szkła „Julia”. Przywrócenie połączenia kolejowego będzie stanowiło znaczne ułatwienie komunikacyjne zwłaszcza w okresach masowych imprez sportowych m.in. Biegu Piastów
PRZECZYTAJTallinnem. Jest to priorytetowy projekt UE: ma duże znaczenie polityczne i strategiczne, ponieważ będzie stanowić jedyne połączenie kolejowe krajów bałtyckich z Polską i pozostałymi krajami Unii Europejskiej. Kontakt
PRZECZYTAJwykonanie analiz i wskazanie najkorzystniejszego wariantu przebiegu linii. Natomiast drugi etap stanowić będzie uszczegółowienie wybranego w pierwszym etapie wariantu, opracowanie raportów, wniosków i
PRZECZYTAJ2. Przedłożyć wyniki analiz właściwym organom. Podstawę prawną wykonania analizy porealizacyjnej stanowią decyzje Wojewody Łódzkiego o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
PRZECZYTAJ