• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy - Budowa linii kolejowej Zegrze-Przasnysz. Rezultatów: 1605, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zapraszamy-na-targi-trako-11-14102011-gdansk-1462

Zapraszamy na Targi Trako (11-14.10.2011) Gdańsk

05.10.2011

programie targów m.in.: • Prezentacja Prezesa Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. „ Koleje dużych prędkości. Prezentacja przebiegu linii „Y” 11 października, godz. 15:00 – 15:45 hala nr 1, scena, wstęp [...] godz. 11:50 – 12:00 hala nr 5 A, antresola, wstęp wolny • Debata: Program budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce - stan realizacji i perspektywy, 13 października, godz. 12:00 – 14:00 hala

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-przygotowan-1460

Koleje dużych prędkości - zakończył się pierwszy etap przygotowań

04.10.2011

osiągnięcie następujących czasów przejazdu: Warszawa - Łódź 35 minut, Warszawa - Poznań 1 h 35 minut, Warszawa - Wrocław 1 h 40 minut. Przygotowania do budowylinii kolei dużych prędkości w Polsce wynikają z uchwały [...] całej sieci kolejowej – mówi Zbigniew Szafrański - prezes zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Jednak analizując obecne prognozy rosnącego ruchu, musimy jak najszybciej przystąpić do budowylinii kolei dużych [...] która będzie wspierała podmiot realizujący budowęlinii KDP w zakresie zorganizowania finansowania inwestycji. Zobacz prezentację "Realizacja programu budowylinii dużych prędkości w Polsce" Informacje dla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-sila-polskiej-gospodarki-1459

Kolej Siłą Polskiej Gospodarki

03.10.2011

wykonawcy modernizacji poszczególnych odcinków, dworców oraz stacji na linii-65, a także podwykonawcy i dostawcy materiałów pod inwestycje kolejowe. Do udziału w cyklu zaproszone zostały lokalne i ogólnopolskie [...] infrastruktury kolejowej. Każdy dzień to spotkania na dworcach, wspólny przejazd pociągiem oraz konferencja podsumowująca. Dyskusje publiczne, rozmowy bezpośrednie, wymiana poglądów - niemożliwe zza biurka [...] w Warszawie - żywo i wielostronnie komentujące problemy współpracy i wzajemne oczekiwania. Dowiedziałam się, że w Mławie najważniejszym problemem stała się obecnie uszkodzona podczas budowy kładka, zapewniająca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-siedlce-terespol-1454

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Siedlce - Terespol

30.09.2011

ruchem kolejowym i telekomunikacja) w zakresie: — nawierzchni torowej, podtorza i odwodnienia, — likwidacji zbędnej infrastruktury kolejowej, — połączenia zmodernizowanej infrastruktury kolejowej z nie [...] poprawa warunków ekologicznych oraz zmniejszenie oddziaływania liniikolejowej na środowisko naturalne, a także dostosowanie infrastruktury kolejowej dla korzystania osób o ograniczonych możliwościach ruchowych [...] nych, — przejazdów w poziomie szyn oraz budowy dróg objazdowych i wiaduktów, — sieci trakcyjnej i konstrukcji wsporczych, — systemu sterowania ruchem kolejowym wraz z Lokalnym Centrum Sterowania na stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kongres-kolejowy-odpowiada-na-pytania-1497

Kongres Kolejowy odpowiada na pytania

08.11.2011

zmienia się korzystnie bilans prędkości na liniachkolejowych- zauważył prezes PLK. Długość linii na których prędkość pociągów wzrosła jest większa niż tych, na których zmalala. W debacie poruszono m.in [...] y do degradacji infrastruktury kolejowej i musimy ją teraz odtwarzać. Należy przerwać ten proces i nie pozwolić na degradację zmodernizowanych lub odtworzonych linii. - mówił Zbigniew Szafrański. Wciąż [...] środowiskowe - w tym zakresie kolejarze korzystali też z doświadczenia drogowców. Dla PLK wyzwaniem będą lata 2013/14. W 2010 r. PLK podpisała umowy na realizację wielu projektów i teraz ilość placów budów powinna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-radom-warszawa-krotsza-o-godzine-1488

Podróż Radom - Warszawa krótsza o godzinę

28.10.2011

modernizacji liniikolejowej nr 8 na odcinku Warszawa Okęcie - Radom. Wartość całkowita projektu to 30 759 467,31 zł, a wartość dofinansowania projektu z UE (Fundusz Spójności) wynosi 25 007 697 zł. Linia nr 8 [...] Efekty inwestycji: - ruch pociągów na około 89% długości trasy ma odbywać się prędkością 160km/h -budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wp [...] przepustowość) - skrócenie czasu przejazdu między Radomiem a Warszawą o około 60 minut 17 października Centrum Unijnych Projektów Transportowych podpisało z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. umowę na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeden-wykonawca-zlozyl-oferte-na-zaprojektowanie-i-zbudowanie-przystanku-kolejowego-obok-stadionu-pge-arena-w-gdansku-1485

Jeden wykonawca złożył ofertę na zaprojektowanie i zbudowanie przystanku kolejowego obok stadionu PGE Arena w Gdańsku

24.10.2011

Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie koncepcji budowy peronu wraz z dojściem do projektowanego peronu od ulicy Stadionowej, - opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy peronu wraz z pełnieniem [...] robót związanych z budową dojścia nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia), - wykonanie robót budowlanych związanych z budową nowego peronu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Realizacja [...] nadzoru autorskiego, - uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń, - opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy dojścia do projektowanego peronu od ul. Stadionowej (wykonanie robót

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centrum-komunikacyjne-w-lodzi-do-2014-roku-1474

Centrum komunikacyjne w Łodzi do 2014 roku

13.10.2011

cze: - wyburzanie obiektów - rozbiórka peronów - demontaż wiat peronowych - demontaż torów i innych urządzeń ruchu kolejowego. Wyżej wymienione prace to tzw. ogólne zagospodarowanie placu budowy. Zostaną [...] i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja liniikolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna [...] z o.o. Inwestycja jest finansowana przez: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - 1 288 855 452,34 PLN Miasto Łódź - 412 905 234,31 PLN PKP S.A. - 57 528 765,06 PLN. W czasie prac pociągi pojadą zmienionymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-targach-trako-11-14-pazdziernika-2011-dzien-trzeci-1473

PLK na Targach TRAKO, 11-14 października 2011 dzień trzeci

13.10.2011

wykonalności nawęzły kolejowe, prace prowadzone i zamierzone na Centralnej Magistrali Kolejowej-Budowa KDP nie może ograniczać środków na modernizacje istniejącychlinii kolejowych- podkreślał Marek Pawlik [...] Rynek Kolejowy/ 11.50 - 12.00 Multimedialna prezentacja Nominowanych w Konkursie Człowiek roku - przyjaciel kolei /scena, hala 5A, antresola, wstęp wolny/ 12.00 - 14.00 Debata: Program budowy i uruchomienia [...] realizacji budowylinii kolei dużych prędkości z uwzględnieniem aspektów, ekonomicznych, finansowych prawnych i technicznych. Zobacz prezentację "Społeczny aspekt przygotowań do budowylinii dużych prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-pociagiem-po-dwoch-regionalnych-trasach-w-wojewodztwie-pomorskim-bedzie-szybsza-modernizacja-linii-z-redy-na-hel-i-z-gdyni-do-koscierzyny-bedzie-kosztowala-blisko-cwierc-miliarda-zlotych-1480

Podróż pociągiem po dwóch regionalnych trasach w Województwie Pomorskim będzie szybsza. Modernizacja linii z Redy na Hel i z Gdyni do Kościerzyny będzie kosztowała blisko ćwierć miliarda złotych

19.10.2011

Kościerskiego korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia liniikolejowej nr 201"- Etap I, "Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego" – liniikolejowej nr 213 Reda – Hel". [...] korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia liniikolejowej nr 201"- Etap I Zakres prac obejmuje w szczególności: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 16,530 km toru; - kompleksową [...] tzw. „Helskiego korytarza kolejowego" – liniikolejowej nr 213 Reda-Hel" Zakres prac obejmuje w szczególności: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 10,797 km; - kompleksową naprawę bieżącą

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...19202122232425262728...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 231 do 240 z 1605.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook