Wyniki wyszukiwania
ok. 67,5 mln zł (netto). Na wiadukt na ul. Golęcińskiej wyłożyliśmy ok. 2,5 mln zł (netto), natomiast Miasto Poznań – ok. 20 mln zł (netto). Na inwestycję na ul. Lutyckiej zapewniliśmy ok. 5 mln zł (netto) [...] (netto), a magistrat ok. 40 mln zł (netto). Jednocześnie Poznańskie Inwestycje Miejskie przebudowały układ drogowy wokół nowych wiaduktów. Dla obu przedsięwzięć planujemy pozyskać środki Unii Europejskiej [...] „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami”. Projekt, o wartości ok. 40 mln zł (netto) z planowanym udziałem środków z programu Unii Europejskiej FEnIKS, przy współdziałaniu z
PRZECZYTAJNowy przystanek Radom Wschodni, zlokalizowany pod wiaduktem na ul. Żeromskiego, powstał z myślą o mieszkańcach sąsiednich dzielnic Dzierzków i Śródmieście oraz pasażerach korzystających z Portu Lotnic
PRZECZYTAJmostów w Kowalowej. Obiekty zostały wypiaskowane, oczyszczone i wzmocnione. Prace o wartości blisko 13 mln zł były finansowane ze środków budżetowych. W zeszłym roku zakończyliśmy przebudowę wiaduktu kolejowego [...] przystanek Boguszów-Gorce Dzikowiec, wybudowany w ramach Programu Przystankowego w 2023 r. za ponad 3 mln zł. Miłośnikom górskich wycieczek zapewnił dogodne i krótkie dojście do wyjątkowej wieży na Dzikowcu [...] zrealizowanego zadania, obejmującego 10-kilometrowy odcinek i dodatkowe prace w Unisławiu to ok. 20 mln zł. Nie zapominamy o przejazdach kolejowo-drogowych. W 2023 roku poprawiliśmy bezpieczeństwo na dwóch
PRZECZYTAJMielec Wolności bliżej mieszkańców
30.06.2025
Kolbuszowej, czy do wypoczynku nad Jeziorem Tarnobrzeskim. Inwestycję w Mielcu zrealizowaliśmy za 3,6 mln zł netto w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021–2025”
PRZECZYTAJpowstały w Zatorze, Skawinie i Krakowie. W sumie w latach 2019 – 2024 PLK SA przeznaczyły ok. 400 mln zł ze środków budżetowych na poprawę warunków podróży na linii kolejowej 94.
PRZECZYTAJA. Przewidywany termin zakończenia prac zasadniczych to II kwartał 2027 r. Wynoszące 201 mln zł brutto (163 mln zł netto) koszty robót budowlanych pokryją wspólnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz [...] gdzie każda ze stron sfinansuje budowę swojej części infrastruktury kolejowej. Wynosząca 54 mln zł brutto (44 mln zł netto) część zadania leżąca po naszej stronie, finansowana jest ze środków budżetu państwa
PRZECZYTAJprzez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe w Gdańsku Sp. z o.o. wynosi 112,5 mln zł netto (137,5 mln zł brutto) ze środków PLK SA. - Na terenie woj. warmińsko-mazurskiego prowadzimy inwestycje
PRZECZYTAJzastąpione rozwiązaniem bezkolizyjnym w nowej lokalizacji. Wartość podpisanej umowy to 23 mln zł netto (28 mln zł brutto) ze środków budżetowych. Zakończenie prac projektowych planowane jest na koniec
PRZECZYTAJ