Wyniki wyszukiwania
Zakończenie inwestycji planowane jest do 30 listopada 2013 roku. Szacunkowa wartość zamówienia to ok. 42,3 mln zł netto. Zadanie to zostanie sfinansowane ze środków budżetowych. Inwestycja uzupełni planowaną przez
PRZECZYTAJnawierzchni w torach, rozjazdach i na przejeździe kolejowym na stacji Wysoka Kamieńska. Kosztem 1,2 mln PLN zostanie zlikwidowane ograniczenie prędkości i przystosowany kolejny odcinek linii do prędkości
PRZECZYTAJ2010 r. 226,9 mln zł, czyli ok. 45% ogólnej kwoty należności. W listopadzie 2010 r. Przewozy Regionalne wpłaciły jedynie 13,9 mln zł, co stanowi ok. 30% miesięcznej należności. Prawie 400 mln zł obecnego [...] trudnym 2010 roku PKP PLK S.A. wydały 150 mln zł; równowartość niemal 5 sezonów akcji odśnieżania torów, na które w zeszłym roku zarządca torów kolejowych wydał 84 mln zł; równowartość budowy około 25 wiaduktów [...] Regionalne wynika, że strata tego przedsiębiorstwa w 2010 roku wyniesie 115 mln zł. Pamiętając jednocześnie o prawie 400 mln zł zadłużenia wobec nas oraz innych zobowiązaniach tego przewoźnika, mamy u
PRZECZYTAJobszarze przedmiotowej inwestycji lub w bezpośrednim sąsiedztwie. Całkowita wartość zamówienia to 39 mln złotych. Umowa z wykonawcą zostanie podpisana na okres 50 miesięcy. Informacje dla mediów: Robert Kuczyński
PRZECZYTAJInwestycje kolejowe - szanse i bariery
26.07.2007
budżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina
PRZECZYTAJbudżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina
PRZECZYTAJWe wrześniu na przebudowywanym wschodnim moście kolejowym nad Odrą w Nietkowicach nasunięte zostało najdłuższe - 75 m przęsło. Do montażu niemal 420 tonowego elementu wykorzystano hydrauliczne siłowni
PRZECZYTAJo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z Wrocławia. Wartość zadania, zgodnie z umową około 70,2 mln zł. Realizacja projektu nastąpi w latach 2010 – 2012. Modernizację finansuje Unia Europejska, w ramach
PRZECZYTAJwiaduktów na linii kolejowej Warszawa – Gdynia w okolicach Nasielska. Kontrakt o wartości prawie 8,5 mln Euro brutto zrealizuje konsorcjum firm TORPOL sp. o.o. (lider), FEROCO S.A. oraz Przedsiębiorstwo Robót
PRZECZYTAJ