Wyniki wyszukiwania
Pociągi wróciły do Międzylesia.
02.09.2008
wą ofertę przewozową Zakończenie zadania planowane jest w grudniu 2008r. Koszt robót wynosi 100,6 mln zł.
PRZECZYTAJMiędzylesie na finiszu
30.07.2008
współpracę z urządzeniem DSAT do diagnostyki taboru. Koszt robót budowlano montażowych wynosi 100,6 mln zł. Prace zgodnie z harmonogramem realizuje Konsorcjum Skanska S.A. Polska oraz Skanska D.S. Republika
PRZECZYTAJGospodarek - Zastępca Naczelnego Dyrektora Oddziału ds. Ekonomiczno - Finansowych Kosztem ponad 34 mln PLN zostanie przeprowadzona wymiana nawierzchni linii kolejowej na odcinku Szczecin Dąbie-Szczecin
PRZECZYTAJŚniadanie prasowe
14.05.2008
porównać stan linii z przed i po modernizacji i ocenić wartość inwestycji szacowanej na ponad 905 mln zł. W dalszej części spotkania kierownicy kontraktów etapu II poinformowali o przygotowaniach i zakresie
PRZECZYTAJstrategię budowy tej linii. Ponadto w programie unijnym "Infrastruktura i Środowisko" zagwarantowano 80 mln euro na przygotowanie budowy linii.
PRZECZYTAJLokalne Centrum Sterowania w Bolesławcu
21.01.2008
kontraktu: na budowę wraz z projektowaniem systemów sterowania ruchem i telekomunikacji: 30 899 535,63 mln EUR netto. Obsługa centrum wykorzystuje pulpit sterowniczy najnowszej technologii. Na kilkunastu monitorach
PRZECZYTAJInwestycje kolejowe - szanse i bariery
26.07.2007
budżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina
PRZECZYTAJbudżetowych możliwa będzie modernizacja polskiego odcinka (14 km) linii Szczecin – Berlin. Kosztem 15 mln zł uzyskamy podniesienie prędkości do 120 km/h, dzięki czemu czas przejazdu ze Szczecina do Berlina
PRZECZYTAJKonsultacje społeczne
06.03.2007
W ramach projektu przewidujemy realizację zadań związanych z poprawą przepustowości linii kolejowych, w szczególności o istotnym znaczeniu dla ruchu towarowego, położonych poza korytarzami transeurope
PRZECZYTAJRemont tunelu-list otwarty
24.01.2007
remontu do 31 maja 2007 roku. Jednocześnie domagano się zaakceptowania dodatkowych kosztów na kwotę 4,5 mln zł. 18 grudnia 2006 roku miały pojechać przez tunel pociągi. Warunkiem była zgoda PLK na żądania wykonawcy
PRZECZYTAJ