Wyniki wyszukiwania
Województwa Łódzkiego w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych (koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Przetarg na wykonanie robót zostanie ogłoszony w ciągu najbliższych tygodni, zaś prace będą prowadzone
PRZECZYTAJWiadukt, którego budowa trwała od marca 2010 r i kosztowała ok. 14 mln zł (3,6 mln euro) jest obiektem dwuprzęsłowym ze ślimakiem zjazdowym łączącym się z drogą lokalną od strony Żuław. Powstanie wiaduktu [...] w Lisewie, Różynach i Cieplewie oraz inne elementy związane z obsługą pasażerów. Kosztem ponad 27 mln euro zmodernizowano w Tczewie na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca
PRZECZYTAJw kolejnej perspektywie 2014-2020. W województwie realizowane są dwa projekty o wartości ponad 345 mln.. Pierwszy obejmuje rewitalizację i modernizację tzw. „kościerskiego korytarza kolejowego” odcinka
PRZECZYTAJdługości ok. 22 kilometrów między Pruszczem Gdańskim i Gdańskiem Oliwą. Wartość tej inwestycji to 589,33 mln zł brutto. W ramach tego projektu wykonane zostaną następujące prace budowlane: zabudowa 60,5 km torów [...] Gdańskiem Oliwą i Gdynią Chylonią o łącznej długości ok. 14,5 km. Wartość tej inwestycji to 456,9 mln zł brutto. W ramach tego projektu wykonane zostaną następujące prace budowlane: zabudowa 51,3 km torów
PRZECZYTAJLCS Gdańsk o długości ok. 22 kilometrów między Pruszczem Gdańskim i Gdańskiem Oliwą, nakładem 589,33 mln zł brutto, zostaną wykonane następujące prace budowlane: zabudowa 60,5 km torów szlakowych i stacyjnych [...] Gdynia o długości ok. 14,5 km linii kolejowej między Gdańskiem Oliwą i Gdynią Chylonią, za kwotę 456,9 mln zł zostaną wykonane: zabudowa 51,3 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa 75 szt. rozjazdów, m
PRZECZYTAJwodowanie parowozów okazjonalnie przyjeżdżających do Warszawy. Modernizacja obiektu kosztowała ponad 130 mln zł brutto. Inwestycja była współfinansowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe (ze środków budżetowych
PRZECZYTAJpołączenie transportowe największej aglomeracji kraju z tzw. aglomeracją staropolską liczącą ponad 0,5 mln mieszkańców. Jest to linia o znaczeniu państwowym, w pełni zelektryfikowana, dostosowana do prędkości
PRZECZYTAJOddział w Warszawie, nadzorująca przygotowanie i wykonanie inwestycji. Umowa, o wartości ponad 64 mln złotych na przebudowę przystanek osobowy Warszawa Stadion z częścią linii podmiejskiej nr 448, stanowi
PRZECZYTAJukładu torowego posterunku odgałęźnego Lublin Północny. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 22 mln zł , zaś wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 15 529 057,50 PLN . Termin realizacji
PRZECZYTAJinfrastruktury odtworzenie parametrów technicznych linii np. Jelenia Góra – Lwówek Śl. to kwota ok. 2 mln zł za kilometr. Należy dobrze określić miejsce wykorzystania tych środków. Uczestnicy spotkania podkreślili
PRZECZYTAJ