Wyniki wyszukiwania
Ku lepszej kolei na Opolszczyźnie
11.02.2015
stronę Gliwic i Katowic zapewniają już atrakcyjne czasy przejazdu i oczekiwany standard obsługi na peronach. Ważne są też linie lokalne, które trzeba odnowić. Najlepiej wskazać je mogą gospodarze regionu
PRZECZYTAJstacji Wągrowiec; naprawę czterech obiektów inżynieryjnych; przebudowę istniejących i budowę nowych peronów z dojściami przystosowanymi do obsługi osób niepełnosprawnych; modernizację przejazdów kolejowo –
PRZECZYTAJłącznie około 20 hektarów). Ruszą również prace przygotowawcze: - wyburzanie obiektów - rozbiórka peronów - demontaż wiat peronowych - demontaż torów i innych urządzeń ruchu kolejowego. Wyżej wymienione
PRZECZYTAJWkrótce ruszą roboty na LCS Gdynia
26.07.2010
tym linie zasilające, oświetlenie, urządzenia elektrycznego ogrzewania rozjazdów; f) modernizację peronów z ich wyposażeniem (wiaty, zejścia, mała architektura, informacja dla podróżnych), na stacjach: Sopot
PRZECZYTAJtym linie zasilające, oświetlenie, urządzenia elektrycznego ogrzewania rozjazdów; f) modernizację peronów z ich wyposażeniem (wiaty, zejścia, mała architektura, informacja dla podróżnych); g) modernizację
PRZECZYTAJmodernizacji linii obejmuje: 1. modernizację nawierzchni torowej, podtorza i odwodnienia 2. przebudowę peronów 3. przebudowę i remont obiektów inżynieryjnych 4. przebudowę lub likwidację niektórych przejazdów
PRZECZYTAJzakresie : układu torowego i odwodnienia torów, obiektów inżynieryjnych, obiektów kubaturowych, peronów, małej architektury i sieci sanitarnej, skrzyżowań z drogami w poziomie szyn i dróg dojazdowych urządzeń
PRZECZYTAJskładów pasażerskich. Aktualizują komunikaty dla pasażerów wygłaszane w pociągach, na dworcach i peronach. W przypadku opóźnień pociągów powyżej 120 min., na kilkudziesięciu największych dworcach, podróżni
PRZECZYTAJBajerki II. Wszystkie obiekty będą wyposażone w wiaty, ławki, jasne oświetlenie. Odpowiednia wysokość peronów ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Perony zostaną przystosowane do obsługi osób o ograniczonych
PRZECZYTAJremontów nawierzchni kolejowych (stacji, linii kolejowych, skrzyżowań dróg kołowych z torami, bocznic, peronów), kompleksowej budowy, modernizacji oraz remontów obiektów inżynieryjnych (mostów, wiaduktów, przepustów
PRZECZYTAJ