• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-dostepniejsza-w-calej-polsce-dzieki-wykorzystanym-miliardom-zlotych-6452

Kolej dostępniejsza w całej Polsce dzięki wykorzystanym miliardom złotych

08.12.2021

te są realizowane średnio w ciągu 2-3 lat, oznacza to, że wykonawcy mają zapewniony front robót do połowy 2023 r. Na etapie przetargów są obecnie inwestycje o wartości 2,5 mld zł. [...] obecnie inwestycje za ok. 45 mld zł służą podróżnym i już usprawniły przewóz towarów na ponad 5 500 km nowych torów. – Efektywnie wykorzystujemy środki unijne. Dzięki nim poprawiają się warunki podróży [...] sieci bazowej TEN-T, dostosowanie infrastruktury do kursowania pociągów towarowych z prędkością 100 km/h, a także wdrożenie systemu ERTMS/ETCS. W ramach nowej pespektywy UE planowane są również projekty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wiecej-pociagow-bedzie-moglo-pojechac-z-lukowa-do-lublina-8840

Kolej+: Więcej pociągów będzie mogło pojechać z Łukowa do Lublina

06.10.2023

egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się do eliminowania [...] Ok. 106 km linia kolejowa między Łukowem a Lublinem Północnym zostanie zelektryfikowana na całej długości od Łukowa poprzez Radzyń Podlaski, Parczew, Lubartów aż do Lublina. Inwestycja umożliwi przewoźnikom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-mln-dofinansowania-unijnego-na-specjalistyczny-sprzet-3932

Ponad 200 mln dofinansowania unijnego na specjalistyczny sprzęt

28.09.2018

wzmocnią PLK do końca bieżącego roku. Nowe pojazdy są szybsze niż dotychczasowe - pojadą nawet 100 km/h, przez co zapewniają sprawniejsze dojazdy do prac i usuwanie usterek na sieci kolejowej. Dzięki [...] Obecnie trwa procedura przetargowa na zakup pojazdu. Na etapie procedury przetargowej jest także zakup 2 podbijarek torów i podbijarki rozjazdów . Nowoczesne urządzenia zapewnią wysoką jakość infrastruktury [...] 2021 r. Specjalistyczny sprzęt wzmocni zespoły techniczne na terenie całego kraju. Projekt POIiŚ 5.2-10 pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego poprzez zakup specjalistycznego sprzętu technicznego”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-mosty-i-wiadukty-w-lublinie-3692

Nowy przystanek, mosty i wiadukty w Lublinie

07.04.2018

Rozebrano część peronu 2 na stacji Lublin. Trwa demontaż przejścia podziemnego dla pieszych pod torami. Po zakończeniu obecnego etapu, rozpoczną się prace na peronie pierwszym i części peronu drugiego [...] peronów, nowy przystanek Lublin Zachód • 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych z 16 windami • 355 km zmodernizowanych torów kolejowych i sieci trakcyjnej • 383 nowe rozjazdy • 71 przebudowanych obiektów [...] zmodernizowane przejazdy kolejowo-drogowe Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego 2,9 mld zł pokrywa unijne dofinansowanie. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stop-przed-kazdym-przejazdem-kolejowo-drogowym-2329

STOP - przed każdym przejazdem kolejowo – drogowym!

26.03.2014

ostrożności, zwłaszcza jeżeli wskutek mgły lub z innych powodów przejrzystość powietrza jest zmniejszona. 2. Kierujący jest obowiązany prowadzić pojazd z taką prędkością, aby mógł go zatrzymać w bezpiecznym miejscu [...] wjeżdżania na przejazd, jeżeli opuszczanie ich zostało rozpoczęte lub podnoszenie nie zostało zakończone; 2) wjeżdżania na przejazd, jeżeli po drugiej stronie przejazdu nie ma miejsca do kontynuowania jazdy; [...] zespołem pojazdów o długości przekraczającej 10 m, który nie może rozwinąć prędkości większej niż 6 km/h, przed wjazdem na przejazd kolejowy jest obowiązany upewnić się, czy w czasie potrzebnym na przejechanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

średnica dużej maszyny TBM 8,7 średnica małej maszyny TBM 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 12,7 m i 8 [...] dwutorowy tunel o długość 3 km i średnicy 12,7 m – odcinek od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok.4,5 km i średnicy 8,5 m. Rozpoczęcie [...] wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W szybie zachodnim dla mniejszego TBM betonowane są ściany szczelinowe. Równocześnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojada-szybciej-na-trasie-rypin-brodnica-jablonowo-pomorskie-10800

Pociągi pojadą szybciej na trasie Rypin – Brodnica – Jabłonowo Pomorskie

13.06.2025

zakończeniu robót i pozyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h zamiast 80 km/h (lk 33) i 60 km/h (lk 208) jak obecnie. Skróci to czas podróży pociągiem na szlaku Rypin – Jabłonowo [...] tor zostanie wyregulowany. Podróżni wygodnie wsiądą do pociągów na przystanku Kretki, gdzie peron nr 2 zyska nową nawierzchnię. Będzie nowa nawierzchnia na 17 przejazdach kolejowo-drogowych. Na trasie z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzy-lublinem-a-deblinem-maszyny-znow-pracuja-4187

Między Lublinem a Dęblinem maszyny znów pracują

15.04.2019

Polsce i szczególnie ważną dla województwa lubelskiego. Za ponad 3,4 mld zł m.in. dzięki przebudowie 170 km linii, poprawie komfortu obsługi pasażerów na stacjach i przystankach, lepszej informacji, podniesieniu [...] Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury. Pod koniec marca PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały 2 umowy na kontynuację modernizacji linii kolejowej Lublin – Dęblin: z firmą Budimex na odcinek Dęblin [...] wykonawców w pierwszym etapie prac jest m.in. budowa peronów, dojść dla pieszych, ułożenie toru na ok. 67 km odcinku Lublin – Dęblin. Tor i perony są obecnie zdemontowane, częściowo wykonana została podbudowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubuskie-krotsza-podroz-pociagiem-z-rzepina-do-kostrzyna-3552

Lubuskie. Krótsza podróż pociągiem z Rzepina do Kostrzyna

29.11.2017

Roboty zostaną zakończone w III kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. Przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Stefana Batorego w Zielonej Górze, z wygodniejszym [...] Polskich Linii Kolejowych S.A. Bezpieczniejsze i sprawniejsze podróże Prace obejmują wymianę około 38 km toru. Przebudowana zostanie sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wymiana rozjazdów [...] Poprawę warunków, szczególnie dla ruchu towarowego, przyniosą prace na 27 obiektach inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktach i moście. Dostosowanie ich do większych obciążeń zapewni sprawny przewóz cięższych ładunków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybkie-roboty-i-sprawna-komunikacja-podczas-modernizacji-linii-warszawa-poznan-3397

Szybkie roboty i sprawna komunikacja podczas modernizacji linii Warszawa – Poznań

07.06.2017

poprawią standard obsługi pasażerów. Remont obejmie 366 km torów, z czego 260 km torów zostanie całkowicie zmodernizowanych. Przebudowane zostanie 659 km sieci trakcyjnej, 17 przejazdów kolejowo – drogowych [...] Swarzędz” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”. Wartość projektu 2,6 mld zł. Dofinansowanie z Unii Europejskiej 1,954 mld zł. Sprawna komunikacja między Warszawą a Poznaniem

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...18192021222324252627...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 221 do 230 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook