Wyniki wyszukiwania
4 tys. LED-ów na kolei
04.04.2017
eksploatacji oraz bezawaryjność to także konkretne oszczędności - dzięki wymianie przeprowadzonej w 2016 r. Spółka zaoszczędzi ponad 300 tys. zł. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą program wymiany
PRZECZYTAJrealizowana jest z budżetu i kosztuje prawie 36 mln zł. Zakończenie prac zaplanowano na koniec grudnia 2016 r. Wykonawcą prac jest firma ZUE S.A. z Krakowa. Rewitalizacja infrastruktury torowej między Poznaniem
PRZECZYTAJELECTREN S.A. Realizacja zadania między Krzeszowicami a Krakowem Mydlnikami rozpocznie się w lutym 2016 r. i potrwa do końca 2017 r. Projekt realizowany jest w ramach unijnego instrumentu finansowego „Łącząc
PRZECZYTAJodcinkach: Sosnowiec Główny – Sosnowiec Dańdówka (marzec 2016 – 26 mln zł), Sosnowiec Dańdówka – Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce (grudzień 2016 - 23 mln). Zakres prac na tych odcinkach obejmował wymianę
PRZECZYTAJmiejscach niedozwolonych. Od 2015 działania kolejarzy wspierają eksperci z dziedziny bezpieczeństwa. W 2016 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły cykl warsztatów dla instruktorów nauki jazdy, by lepiej
PRZECZYTAJkolejowych to sprawniejsze i bezpieczniejsze podróże oraz przewóz ładunków. W ramach projektu, od grudnia 2016 roku PLK korzystają już z 6 wózków motorowych przy wyjazdach do napraw i usuwania usterek na torach
PRZECZYTAJW styczniu i lutym tego roku Straż Ochrony Kolei odnotowała 436 zdarzeń – to o 144 mniej niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Funkcjonariusze ujęli 47 osób podejrzanych o kradzież elementów kolejow
PRZECZYTAJ) Siemianówka - Swisłocz (planowane lata realizacji: 2023 r.) Terespol - Brześć (lata realizacji: 2016 - 2017 r.) Dorohusk - Jagodzin ( planowane lata realizacji: 2020 - 2023 r.) Werchrata - Rawa Ruska [...] 2023 r.) Medyka - Mościska II (projekt podzielony na dwa zadania, planowany do realizacji w latach 2016 - 2019 i 2022 - 2023 r.) Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJtrakcyjnej. Stacja przyjazna wszystkim pasażerom Po zakończeniu modernizacji, na przełomie 2015 i 2016 roku radomska stacja kolejowa będzie w pełni dostępna dla pasażerów o ograniczonej mobilności, którzy
PRZECZYTAJbędzie mocowanie pali, niezbędnych przy budowie fundamentów nowego mostu. Prace potrwają do końca 2016 r. Długość nowej przeprawy wyniesie blisko 160 metrów - o 23 metry więcej, niż poprzednia. Obiekt
PRZECZYTAJ