Wyniki wyszukiwania
Co roku 1000 km nowych torów Ostatnie lata upłynęły pod znakiem intensywnych modernizacji – zarządca sieci kolejowej konsekwentnie w ostatnich trzech latach modernizował ponad 1000 km torów rocznie. N
PRZECZYTAJPomorskiego skróci się o ponad 20 minut. Tym samym szybciej pojedziemy w kierunku Torunia czy Olsztyna. W celu poprawy bezpieczeństwa, montowana jest nowoczesna, samoczynna sygnalizacja na 23 przejazdach kole
PRZECZYTAJKolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę
14.04.2015
W ramach inwestycji prowadzonej na zlecenie Polskich Linii Kolejowych odnawiane są wiadukty, mosty i przepusty, remontowane przejazdy kolejowo-drogowe, a stare rozjazdy kolejowe wymieniane, by zapewni
PRZECZYTAJPo korekcie rozkładu jazdy, 26 kwietnia we Wrocławiu rozpoczyna się kluczowy etap modernizacji linii kolejowej E 59 Wrocław – granica województwa dolnośląskiego. 50 km trasy do Wrocławia już w najważn
PRZECZYTAJHerkules pomógł kolejarzom na E 30
09.04.2015
Ustawienie nowej konstrukcji wiaduktu to kolejny etap modernizacji trasy kolejowej E 30 z Rzeszowa do Krakowa. W maju 2014 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizowały pierwszą części wiaduktu ko
PRZECZYTAJModernizacja stacji Siedlce, Łuków, Międzyrzec Podlaski oraz przystanku Łuków Zapowiednik obejmuje budowę łącznie dziewięciu peronów, nowych wiat oraz instalację oświetlenia, nagłośnienia oraz tablic
PRZECZYTAJUkończone zostały prace remontowe na stacjach w Błotnicy Strzeleckiej, Strzelcach Opolskich, Kamieniu Śląskim i Tarnowie Opolskim oraz kompleksowa rewitalizacja na 35 km odcinku Błotnica Strzelecka –
PRZECZYTAJW Pruszkowie i w Grodzisku Mazowieckim PLK przedłużają podziemne przejścia dla pieszych i dostosowuje je do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Nowe tunele połączą oddzielone torami dzielnice. W G
PRZECZYTAJPrzystanek nabiera kształtu Trwa budowa nasypów kolejowych w Szymanach. Będą gotowe w kwietniu i wówczas zacznie się układanie podkładów. Wykonawca, firma NDI pracuje również przy nowym peronie. Gotow
PRZECZYTAJZarys nowej stacji już widoczny Na stacji w Radomiu wykonawca rozebrał już trzeci peron i rozpoczął jego odbudowę w nowym kształcie. Widać już zarysy powstającej budowli – betonowe ścianki oraz fundam
PRZECZYTAJ