Wyniki wyszukiwania
W Łodzi i Zgierzu powstaną nowe funkcjonalne perony wyposażone w udogodnienia dla podróżnych. Po modernizacji pociągi pasażerskie przyspieszą do 120 km/h. Będzie sprawniejszy przewóz towarów. – Zwięks
PRZECZYTAJW pierwszym kwartale 2018 r. prace skupiają się na odcinku Drzeńsko – Kowalów. Wykonawca wymieni tor i sieć trakcyjną. Zamontowane będą nowe rozjazdy – ważne elementy toru, odpowiadające za sprawny pr
PRZECZYTAJSprawniejsze ratownictwo techniczne PLK
16.02.2017
Samojezdny pojazd kolejowego ratownictwa technicznego wyposażony jest w urządzenia do szybkiego usuwania awarii na sieci kolejowej. Ma ładowności 18 ton i może jechać z prędkością do 80 km/h. Poza kie
PRZECZYTAJW ubiegłym roku Polskie Linie Kolejowe podniosły standard obsługi m.in. na stacjach w Bielsku Podlaskim, Jastrzębnej, Lewkach, Suchowolcach i Czeremsze. Wyremontowane i czytelnie oznakowane perony zap
PRZECZYTAJW lipcu zakończyły się prace przy instalacji wiat i małej architektury na przystanku kolejowym w Łuczycach. Do dyspozycji podróżnych są nowe ławki, spoczniki i tablice informacyjne. Od wiosny, gdy per
PRZECZYTAJPodłęże – Piekiełko: rozpędzamy projekt!
13.10.2023
Konsekwentna realizacja poszczególnych etapów inwestycyjnych w ramach modernizacji linii nr 104 Chabówka – Nowy Sącz przybliża nas do reaktywowania trasy i zapewnienia mieszkańcom dostępności do kolei
PRZECZYTAJProjekt obejmuje wymianę 697 rozjazdów znajdujących się na 31 liniach kolejowych i 142 posterunkach ruchu w całym kraju. Po zakończeniu inwestycji w miejscach wymiany rozjazdów zlikwidowane zostaną og
PRZECZYTAJSpecjalny pociąg do potokowej wymiany sieci pracuje na elektryfikowanej linii Ocice – Rzeszów. Między Ocicami a Kolbuszową wykonawca rozwiesił już sieć trakcyjną na 400 słupach tj. na 25 km linii. Pra
PRZECZYTAJMontaż nowego systemu dynamicznej informacji pasażerskiej na stacji w Radomiu to odpowiedź na potrzeby podróżnych. Dzięki wyświetlaczom oraz nowemu nagłośnieniu każdy otrzyma wyraźną informację o odja
PRZECZYTAJWe wtorek odbyły się pierwsze próby obciążeniowe nowej konstrukcji Mostu Gdańskiego. Na każde z dziewięciu przęseł kolejno wjeżdżały trzy stutonowe lokomotywy. Po zakończeniu tzw. obciążeń statycznych
PRZECZYTAJ