Wyniki wyszukiwania
trakcyjnej czy urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Planowane zakończenie inwestycji o wartości ponad 16 mln zł ma nastąpić w połowie października 2013 roku. Warszawa Ursus Niedźwiadek będzie kolejnym przystankiem
PRZECZYTAJwytworzonego przez osobę, która zginęła. Eksperci szacują koszt nagłej śmierci jednej osoby na ponad 2 mln zł. W rezultacie wypadku na przejeździe lub potrącenia pieszego, przeciętne ograniczenie ruchu wynosi
PRZECZYTAJtysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych
PRZECZYTAJspotkania 10 kwietnia na spotkaniu w Rzeszowie. Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie strat o około 5 mln zł rocznie generowanych przez 4 odcinki linii kolejowych na Podkarpaciu o łącznej długości 240 kilometrów [...] tysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych
PRZECZYTAJrosną nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowe: 2 606 mln zł w 2010 roku; 3 613 mln zł w roku 2011; Plan na 2013 rok - 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym przez PLK zmianom organizacyjnym
PRZECZYTAJkolejowego wzrosły z 2 606 mln zł w 2010 roku do 3 613 mln zł w roku 2011. Wieloletni Plan Inwestycji Kolejowych przewiduje, że w roku 2013 PKP PLK S.A. wydadzą na inwestycje 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym
PRZECZYTAJprocesie prywatyzacji prowadzonym w trybie zaproszenia do negocjacji. Wartość transakcji wyniosła 225 mln zł. PNI jest firmą budowlaną realizującą zadania z zakresu budowy i modernizacji linii kolejowych.
PRZECZYTAJRobót Kolejowych I Inżynieryjnych S.A. – INFRAKOL s.c. przeprowadzi wszystkie prace kosztem 109,3 mln zł. Zasadnicze roboty torowe zostaną zakończone pod koniec 2013 roku, zaś cała inwestycja ma się zakończyć
PRZECZYTAJprzekracza 41 mln zł, a dotacja unijna przyznana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 – 2013 wynosi ponad 32 mln zł tj
PRZECZYTAJczęści zadania (realizacja przejścia podziemnego) wynosi: 7 mln 581 tys. PLN brutto, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury): 8 mln 677 tys. PLN brutto. Warszawa Ursus Niedźwiadek będzie kolejnym
PRZECZYTAJ