• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-kolejnych-wykonawcow-na-budowe-wiaduktow-na-linii-warszawa-8211-gdynia-717

Wybrano kolejnych wykonawców na budowę wiaduktów na linii Warszawa – Gdynia

25.02.2010

linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II” Dodatkowych informacji udziela: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: tel: +48

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mld-zl-na-1000-km-linii-inwestuja-plk-w-nowoczesne-technologie-ertms-etcs-3266

Ponad 1 mld zł na 1000 km linii inwestują PLK w nowoczesne technologie ERTMS/ETCS

30.12.2016

systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 na linii E20 Kunowice – Terespol (z wyłączeniem węzła warszawskiego) i poziomu 1 na linii C-E20 Łowicz – Łuków oraz poziomu 2 na linii E30 odcinek Podłęże – Rzeszów. Prace obejmą [...] poziom 2 na linii E20 Kunowice – Terespol (z wyłączeniem węzła warszawskiego) i systemu ERTMS/ETCS poziom 1 na linii C-E20 Łowicz – Łuków” oraz „Zabudowa systemu ERTMS/ETCS poziom 2 na linii E30 odcinek Podłęże [...] „Zabudowa ERTMS/ETCS na liniach sieci bazowej TEN-T”. Projekt będzie ubiegać się o dofinansowanie w III naborze CEF. PLK planują, że do końca 2023 r. w system zostanie wyposażonych do 2500 km linii kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwunasty-wiadukt-na-lcs-nasielsk-77

Dwunasty wiadukt na LCS Nasielsk

26.05.2010

A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 321 47 Zadanie nr 4 jest realizowane w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II. Projekt [...] osobowego Janówek na linii E-65 Warszawa – Gdynia. Zadanie o wartości 3 835 091,85 euro brutto zrealizuje firma Energopol – Szczecin S.A. W ramach modernizacji linii kolejowej E 65 na odcinku 71 kilometrów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowa-inwestycja-zbawienna-dla-kierowcow-1184

Kolejowa inwestycja zbawienna dla kierowców

11.02.2011

Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 321 47 www.pois.gov.pl Projekt "Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty" znajduje [...] Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty”. Kontrakt o wartości 13 432 956,00 PLN netto; 16 388 206,32 PLN brutto zrealizuje [...] również zaprojektowanie i wykonanie lokalnego centrum sterowania w Skierniewicach. LOT C jest częścią II etapu inwestycji na linii Warszawa – Łódź, która docelowo pozwoli na podróżowanie między Warszawą,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-most-nad-odra-we-wroclawiu-zdjela-barka-1811

Kolejowy most nad Odrą we Wrocławiu zdjęła barka

20.12.2012

niepełnosprawnych. Całkowity zakładany koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – gr. województwa dolnośląskiego” to 1 522 135 001 zł. Realizacja [...] tel.0694 480 239 m.siemieniec@plk-sa.pl Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez [...] się w 2014 r. Bezpośrednim wykonawcą jest firma Intercor z Zawiercia. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje poza odrzańskim mostem około 100

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aktualizacja-podroz-koleja-w-aglomeracji-wroclawskiej-bedzie-szybsza-i-bezpieczniejsza-2628

Aktualizacja - Podróż koleją w aglomeracji wrocławskiej będzie szybsza i bezpieczniejsza

18.09.2014

perony, z pełnym systemem informacji. Koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” to ponad 1,3 miliarda złotych [...] łączy Szczecin, Poznań, Wrocław, Międzylesie. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez [...] Prowadzona przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przebudowa linii kolejowej E 59, to największa inwestycja kolejowa w obszarze aglomeracji, w ostatnich dziesięcioleciach. Zmienia się całkowicie kilkun

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-wykonawcow-na-budowe-wiaduktow-w-janowku-i-nowym-dworze-mazowieckim-741

Wybrano wykonawców na budowę wiaduktów w Janówku i Nowym Dworze Mazowieckim

01.04.2010

Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 32 147 Zadania nr 4 i 5 są realizowane w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – [...] najkorzystniejsze oferty na budowę wiaduktów w Nowym Dworze Mazowieckim i miejscowości Janówek na linii E-65 Warszawa – Gdynia. Postępowanie przetargowe dotyczyło zamówienia publicznego na „Wykonanie robót [...] – Gdynia, etap II”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-torach-miedzy-debica-a-rzeszowem-3464

Bezpieczniej na torach między Dębicą a Rzeszowem

30.08.2017

do 160 km/h, a towarowe do 120 km /h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w [...] twa w ruchu kolejowym oraz drogowym i ułatwi komunikacja w regionie. Inwestycja na linii kolejowej E30 Kraków – Rzeszów obejmuje blisko 140 km torów oraz 139 obiektów, m.in. wiaduktów, mostów i estakad [...] Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 694 480 153 e-mail: dorota.szalacha@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-show-na-zmodernizowanym-moscie-w-boleslawcu-relacja-639

Wiadukt Show na zmodernizowanym moście w Bolesławcu-relacja

12.10.2009

Seminarium oraz Wiadukt Show w Bolesławcu zakończyły kolejny etap modernizacji linii kolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica-Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013, Most w km 37,221 linii 282 w [...] Juliusz Engelhardt - Podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury podkreślił znaczenie modernizacji III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego oraz wykorzystanie środków pomocowych UE na poprawę standardu [...] Polskie Linie Kolejowe S.A Oddziału Regionalnego we Wrocławiu omówił zakres i efekty modernizacji linii E 30 na trasie od Opola do Zgorzelca. Dokładnie odnowę mostu relacjonował Edmund Budka w imieniu wykonawcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pod-kontrola-nowej-nastawni-lowicz-glowny-6965

Pociągi pod kontrolą nowej nastawni Łowicz Główny

11.05.2022

oraz budowa urządzeń systemu sterowania ruchem kolejowym na odcinku Sochaczew- Żychlin zakończy się III kwartale 2022 roku. Modernizacja trasy Poznań – Warszawa objęła również budowę nowych centrów sterowania [...] torami. Realizowane są prace wykończeniowe na wiadukcie. Oddanie wiaduktu do użytku zaplanowano w III kwartale tego roku. Inwestycja na trasie Poznań – Warszawa umożliwi dogodne łączenie ruchu pasażerskiego [...] więcej pociągów. Zapewnione będą lepsze warunki przewozu towarów. Projekt „Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Poznań pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz” warty jest ponad 2 mld

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook