• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepsze-podroze-ze-stacji-w-tarnowie-3544

Coraz lepsze podróże ze stacji w Tarnowie

23.11.2017

ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Jego koszt to ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-torach-miedzy-debica-a-rzeszowem-3464

Bezpieczniej na torach między Dębicą a Rzeszowem

30.08.2017

ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Jego koszt to ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z UE to ok. 2,3 mld PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uroczystosc-zakonczenia-modernizacji-linii-kolejowej-na-odcinku-biala-podlaska-8211-terespol-lot-d-697

Uroczystość zakończenia modernizacji linii kolejowej na odcinku Biała Podlaska – Terespol (Lot D)

21.01.2010

Siedlce – Terespol, Etap I” wynosi 263,5 mln euro. Koszty kwalifikowane wynoszą 211,2 mln euro, w tym: grant ISPA/FS 158,4 mln euro, budżet państwa 52,8 mln euro. Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/radom-zyskuje-lepsza-i-wygodniejsza-kolej-4201

Radom zyskuje lepszą i wygodniejszą kolej

29.04.2019

odcinku Strzyżyna – Radom zdemontowano już 40 km sieci trakcyjnej na szlaku i przystankach, 4 rozjazdy i około 2 kilometrów torów. Trwają przygotowania do rozbiórek starych peronów. Na placu budowy zgromadzono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyny-przygotowuja-tor-dla-dobrych-podrozy-z-otwocka-do-pilawy-4673

Maszyny przygotowują tor dla dobrych podróży z Otwocka do Pilawy

18.05.2020

staje się bardziej stabilny. Maszyny w ciągu dnia mogą wyregulować do 4 km toru. Po odcinku objętym pracami muszą przejechać minimum 2-3 razy. Po wykonaniu robót pomiędzy Otwockiem a Celestynowem, maszyny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-katowicach-zmienia-sie-nie-do-poznania-codziennie-1000-pracownikow-na-budowie-10995

Kolej w Katowicach zmienia się nie do poznania. Codziennie 1000 pracowników na budowie

08.08.2025

Zaawansowane prace realizujemy na stacji Katowice Ligota. Budujemy tam nowy układ torowy z peronami nr 2 i 3. Powstają przejścia podziemne dla pieszych, wiadukt kolejowy na ul. Kłodnickiej i most nad rzeką [...] stacji. Na odcinku linii kolejowej od Ligoty do stacji Katowice prowadzimy roboty przy budowie układu 4-torowego wraz z przystankiem Katowice ASP. W centrum miasta powstaje wiadukt kolejowy nad ul. Mikołowską [...] z wyświetlaczami i infokioskami oraz nowym nagłośnieniem. Obecnie prace realizujemy na peronie nr 2, który zostanie udostępniony podróżnym w I kwartale 2026 r. Na odcinku od Katowic do Zawodzia i Szopienic

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/final-przejazdowego-happeningu-dla-bezpieczenstwa-1888

Finał przejazdowego happeningu dla bezpieczeństwa

28.03.2013

przedstawiciele z placówek. 1. Zespół Szkół Publicznych w Nowej Iwicznej 2. Gimnazjum nr 1 w Jaworze 3. Gimnazjum nr 13 w Sosnowcu 4. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Choroniu 5. Szkoła Podstawowa [...] za projekt „Bądź bezpieczny na przejeździe kolejowo-drogowym” zajęła trzecie miejsce i odebrała czek 2 000 zł. Organizatorzy akcji wzorowo i ciekawie wykorzystali wszystkie elementy happeningu. Działania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwock-wygodniejsze-perony-sprawniejsza-komunikacja-4319

Otwock wygodniejsze perony, sprawniejsza komunikacja

06.08.2019

odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane do 2022 roku. Kontakt dla mediów: [...] trzeci peron. Będzie dostosowany do obsługi pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych (tak jak peron nr 2). Wykonano większość robót ziemnych. Układane są tory, montowane elementy sieci trakcyjnej, kontynuowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dostepniejsza-i-bezpieczniejsza-kolej-w-wojewodztwie-zachodniopomorskim-9255

Dostępniejsza i bezpieczniejsza kolej w województwie zachodniopomorskim

15.01.2024

pasażerowie korzystają ze zmodernizowanego peronu nr 2 w Łubowie (na linii kolejowej między Szczecinkiem a Runowem Pomorskim) oraz zmodernizowanego peronu nr 2 w Reczu (na linii kolejowej między Piłą w Ulikowem) [...] Dąbiem. Inwestycja „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warta ponad 4 mld zł współfinansowana jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Sprawniej i bezpieczniej [...] stacji. Pasażerowie zyskali wyższe perony: jednokrawędziowy peron nr 1 oraz dwukrawędziowy peron nr 2. Nowe przejście pod torami wraz z windami zapewnia bezpieczne i sprawne przemieszczanie się po stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-z-ostrowi-mazowieckiej-i-sokolowa-podlaskiego-znow-pojedziemy-pociagiem-7596

Kolej Plus: Z Ostrowi Mazowieckiej i Sokołowa Podlaskiego znów pojedziemy pociągiem

17.10.2022

Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały już 2 umowy z wnioskodawcami w ramach Programu Kolej Plus: z Miastem i Gminą Serock na projekt: Budowa linii [...] niekwalifikowalnych (gdy dotyczy); przedłożenie deklaracji organizatora przewozów dla połączenia – min. 4 pary pociągów przez co najmniej 5 lat; zawarcie umowy na realizację inwestycji pomiędzy wnioskodawcą

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook