Wyniki wyszukiwania
stacji Głogów Małopolski na długości 2 km z peronem i dojściem do peronu (z kierunku od budynku stacyjnego przekroczeniem torów w poziomie szyn), odwodnienie peronu, budowa wiaty peronowej, przebudowa dwóch
PRZECZYTAJw zakresie nawierzchni i podtorza, sieci trakcyjnej, elektroenergetyki, obiektów inżynieryjnych, peronów, przejść i przejazdów kolejowych. Wykonane zostaną także prace polegające na budowie obiektów służących [...] Przebudowany zostanie również układ torowo-rozjazdowy na stacji Łódź Widzew wraz z budową trzech peronów wyspowych oraz podziemnego przejścia dla pasażerów, a także przebudowie ulegną nawierzchnia kolejowa [...] budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią
PRZECZYTAJJarosław w torze nr 2, na długości prawie 9 km, wymianę trzech rozjazdów w stacji Przeworsk, budowę 2 peronów na przystanku osobowym Pełkinie oraz wymianę słupów trakcyjnych przy torze nr 1, na długości ponad
PRZECZYTAJprowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, obiektów inżynieryjnych, przejazdów kolejowych, peronów oraz urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych i sterowania ruchem kolejowym. „Efektem rewitalizacji
PRZECZYTAJJarosław w torze nr 2, na długości prawie 9 km, wymianę trzech rozjazdów w stacji Przeworsk, budowę 2 peronów na przystanku osobowym Pełkinie oraz wymianę słupów trakcyjnych przy torze nr 1, na długości ponad
PRZECZYTAJumowy – lata 2011 - 2013 . Roboty budowlane prowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, peronów, urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych, sterowania ruchem kolejowym, obiektów inżynieryjnych oraz
PRZECZYTAJtwa ruchu drogowego i kolejowego. Natomiast budowa przejść podziemnych dla pieszych oraz nowych peronów, przystosowanych do obsługi osób o ograniczonych możliwościach ruchowych przyczyni się do poprawy
PRZECZYTAJkolejowego oraz wydłużeniem istniejącego podziemnego przejścia dla pieszych, które znajduje się pod peronami dworca kolejowego w Lublinie. Efektem tej inwestycji będzie poprowadzenie nowych ciągów pieszych
PRZECZYTAJWarszawa – Łódź nastąpi modernizacja torów i podtorza, sieci trakcyjnej, mostów i wiaduktów kolejowych, peronów na stacjach i przystankach osobowych, skrzyżowań bezkolizyjnych, urządzeń i budowli służących ochronie
PRZECZYTAJłącznej długości 6,216 km toru między Rokitą, a Wysoką Kamieńską. Na p.o. Troszyn będzie zbudowany nowy peron Nr 1, jednokrawędziowy, o długości 200m wraz z wiatą przystankową i ławkami oraz oświetleniem. Efektem
PRZECZYTAJ