• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mapa linii kolejowych. Rezultatów: 5090, czas wyszukiwania 31 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-miedzy-otwockiem-a-pilawa-4433

Drugi tor między Otwockiem a Pilawą

07.11.2019

powstaje nad linią kolejową Skierniewice – Łuków (nr 12). Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym zapewnią nowe urządzenia sterowania, a także modernizacja 11 przejazdów kolejowo-drogowych. Skrzyżowania [...] więkową. Efektem prac na linii lubelskiej będzie skrócenie czasów podróży. Zwiększy się prędkości pociągów z 100 km/h do 160 km/h oraz wzrośnie przepustowości liniikolejowej. Pozwoli to przewoźnikom na [...] Dla pasażerów nowe przystanki Między Otwockiem a Pilawą, na 25-kilometrowym odcinku liniikolejowej Warszawa – Lublin budowane są perony na stacji Celestynów oraz przystankach Śródborów, Pogorzel Warszawska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tunel-na-trasie-lodz-fabryczna-kaliska-zabieniec-9122

Drugi tunel na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec

15.12.2023

Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły około 90 mln zł na waloryzacje i wypłatę uzasadnionych kosztów ogólnych związanych z inwestycją dla zapewnienia sprawnej budowy podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna [...] Usunięto ponad 41 500 m 3 gruntu. W kolejnym etapie TBM Faustyna zostanie przeniesiona nad torami linii nr 15 (na odcinku Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec) do komory startowej przy ul. Żniwnej. Rozpoczęcie [...] kamienicami. Tunel łączy Polskę Tunel średnicowy to projekt POIiŚ 5.1-15 „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), etap II, odcinek Łódź Fabryczna - Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” - kontynuacja budowy dworca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-jeden-tunel-pod-torami-juz-otwarty-umowa-na-drugi-podpisana-9047

W Sulejówku jeden tunel pod torami już otwarty, umowa na drugi podpisana

29.11.2023

ważnej liniikolejowej wschód-zachód, powstanie jeszcze jeden bezkolizyjny obiekt, dzięki któremu miasto zyska bezpieczniejszą komunikację – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych [...] „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach liniikolejowych z drogami – etap II – część wiaduktowa”. Zadanie realizowane jest przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wspólnie z Województwem Mazowieckim i [...] Budowa tunelu w Sulejówku wpisuje się w działania PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. zmierzające do zwiększania bezpieczeństwa w ruchu kolejowym przez budowę bezkolizyjnych skrzyżowań. W Sulejówku mieszkańcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-tor-i-nowy-most-wieksze-mozliwosci-kolei-w-obornikach-wielkopolskich-4287

Drugi tor i nowy most – większe możliwości kolei w Obornikach Wielkopolskich

05.07.2019

projektowaną przebudowę dworca kolejowego Oborniki Wielkopolskie Miasto. - Inwestycja planowana z Krajowego Programu Kolejowego pozwoli nam zlikwidować „wąskie gardło” na linii z Poznania do Piły. Dzięki temu [...] województwa. Opracowanie warte ok. 400 tys. zł (netto) powstanie dzięki środkom własnym PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. oraz Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Dokumentacja będzie gotowa do końca bieżącego [...] obsługi w ramach Poznańskiej Kolei Metropolitalnej – powiedział członek Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A., Arnold Bresch . Rozpoczęcie budowy nowego peronu, mostu i drugiego toru w Obornikach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-poludnie-drugi-peron-szybszy-tor-3382

Opoczno Południe drugi peron, szybszy tor

17.05.2017

stacji Opoczno Płd.” realizowana jest w ramach projektu pn. „Modernizacja liniikolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Prace prowadzone będą w formule projektuj i buduj. Wykonawcą podpisanej [...] sterowania ruchem kolejowym zapewnią sprawny przejazd i większą przepustowość stacji, na której równocześnie będą mogły zatrzymywać się dwa pociągi. Wzrośnie poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Przez stację [...] Włoszczowie Opoczno Południe i Włoszczowa Północ – stacje znajdujące się na Centralnej Magistrali Kolejowej, zapewniają dobre połączenia regionalne i międzyregionalne. Uruchomiona w grudniu 2014 r. stacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-oddany-do-uzytku-1351

Drugi nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia oddany do użytku

30.06.2011

na Wiśle najdłuższy most kolejowy w Polsce o długości 1 030 m. Trwająca od 2007 roku modernizacja liniikolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. łączącą miejscowości Skowarcz i Cieplewo. Powstanie wiaduktu spowoduje udrożnienie ciągów komunikacyjnych i eliminację zagrożeń występujących na przejeździe kolejowym. Wraz z wiaduktem [...] Należą do nich wiadukty kolejowe i drogowe, przejścia podziemne dla pieszych oraz drogi dojazdowe i ekrany akustyczne. Informacje dla mediów Robert Kuczyński PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-drugiego-projektu-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1404

Znamy wykonawcę drugiego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

19.08.2011

podróżowania na objętych projektem przystankach liniikolejowych nr 15, 16, 25 i 540. Realizacja projektu przyczyni się także do wzmocnienia roli transportu kolejowego względem indywidualnego i zbiorowego transportu [...] Kutno: Zgierz Jaracza, Ozorków Nowe Miasto na liniikolejowej nr 25 Łódź Kaliska – Dębica, odcinek Łódź Kaliska – Łódź Chojny: Pabianicka, na linii nr 540 Łódź Chojny – Łódź Widzew Dąbrowa W październiku [...] aktualnie zadania pn. „Modernizacja liniiKolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz".

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-w-polsce-testy-ertms-poziomu-drugiego-2497

Pierwsze w Polsce testy ERTMS poziomu drugiego

01.07.2014

przepustowości liniikolejowej. Co więcej, bardziej elastyczne zarządzanie ruchem kolejowym pozytywnie wpłynie na punktualność pociągów. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja Linii Kolejowej [...] drugiego poziomu na najważniejszych liniachkolejowych w całej Polsce. Docelowo, zgodnie z wymogami UE, wyposażone w niego będą wszystkie najważniejsze korytarze kolejowe w Unii Europejskiej. Co to jest system [...] jazdę pociągu do panujących warunków. Efektem wdrożenia na polskich liniachkolejowych Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym – ERTMS będzie podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-etap-remontu-warszawskiego-mostu-srednicowego-2236

Drugi etap remontu warszawskiego mostu średnicowego

13.02.2014

pociągów. Roboty na najbardziej eksploatowanym moście kolejowym w Polsce wymagały zmiany organizacji ruchu. Zarządca infrastruktury, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wspólnie z przewoźnikami maksymalnie ograniczył [...] odbojnic i blach przeciwpożarowych. Prace zapewnią sprawną komunikację w obszarze warszawskiego węzła kolejowego. Pociągi pojada szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie [...] na moście Pociągi wyjeżdżające z Warszawy w kierunku zachodnim będą kursowały torem dalekobieżnym linii średnicowej. Niektóre pociągi przyjeżdżające z kierunku zachodniego, z wyjątkiem pociągów jadących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/drugi-odcinek-filmow-edukacyjnych-1718

Drugi odcinek filmów edukacyjnych

23.08.2012

pojazdów szynowych, ułożone na podkładach lub wlane w specjalną płytę betonową służą jako droga kolejowa, tramwajowa lub metro, w określonej odległości od siebie”. To krótka definicja tego, czym jest tor [...] dyrektor projektu ds. media relations tel. + 48 22 473 30 02 r.kuczynski@plk-sa.pl PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...208209210211212213214215216217...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2121 do 2130 z 5090.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook