Wyniki wyszukiwania
Nowe tory z Krzeszowic do Krakowa
31.08.2016
kolejowe i 2 drogowe), 8 mostów i 2 przejścia pod torami (w Rudawie i Zabierzowie). Wyższy poziom bezpieczeństwa na styku toru i drogi zapewni przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych m.in. dzięki dodatkowym
PRZECZYTAJbudowa wiaduktu kolejowego, który zastąpi przejazd w poziomie szyn przy ul. L. Rydla i poprawi bezpieczeństwo w ruchu kolejowym oraz system komunikacji miejskiej. Na całej trasie PLK przebudują także pięć
PRZECZYTAJperonami PLK zmodernizowały m.in. 10 km toru oraz wymieniły 12 rozjazdów. Podniósł się poziom bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych. Na 9 przejazdach jest nowa nawierzchnia, a 7 ma nowe urządzenia
PRZECZYTAJkonstrukcji na podpory docelowe. Koszt budowy mostu to 35 mln zł. Dzięki nowej przeprawie wzrośnie bezpieczeństwo, a pociągi pojadą szybciej – do 100 km/h i będą mogły wieźć cięższe ładunki. Za sprawą dwóch
PRZECZYTAJowe płyty betonowe o specjalnej strukturze, ułatwiają poruszanie się po peronie i zapewniają bezpieczeństwo. Przebudowa stacji we Wrzeszczu objęła także trzy przejścia podziemne usytuowane w budynku dworca
PRZECZYTAJji są tu już dostępne dwa funkcjonalne perony z nową nawierzchnią i wyraźnym, wypukłym pasem bezpieczeństwa. Perony wyposażono w wiaty z siedzeniami, jasne oświetlenie, czytelne oznakowanie i zegary. Podróżni
PRZECZYTAJRadomiu, wymienionych zostanie 38 rozjazdów, które są jednym z kluczowych elementów decydujących o bezpieczeństwie i płynności ruchu kolejowego. Pociągi będą jeździły po kilkunastu kilometrach nowych torów.
PRZECZYTAJponadgimnazjalnymi by zapewnić profesjonalną kadrę m.in. na stanowiska bezpośrednio związane z bezpieczeństwem ruchu kolejowego. Szkoły oferują naukę na kierunkach: technik transportu kolejowego, technik
PRZECZYTAJpodpór pośrednich. Dzięki temu statki zyskają czterokrotnie większą szerokość toru - do 50 metrów. Bezpieczeństwo żeglug zwiększy też wysokość nowej konstrukcji, podniesionej do ponad 21 metrów. Nowoczesny i
PRZECZYTAJSieć kolejowa jest przejezdna
10.08.2015
przeglądu i naprawy sieci trakcyjnej, również narażonej na działanie wysokich temperatur. Nad bezpieczeństwem ruchu kolejowego czuwa ponad 1 700 dyżurnych ruchu i dyspozytorów PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJ