• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy składać. Rezultatów: 227, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-projektow-pkp-plk-w-ii-konkursie-cef-unijne-wsparcie-ma-wyniesc-ponad-7-mld-zlotych-3007

10 projektów PKP PLK w II konkursie CEF. Unijne wsparcie ma wynieść ponad 7 mld złotych

16.02.2016

PLK ubiega się o ponad 7 mld złotych dotacji. W pierwszym konkursie CEF, rozstrzygniętym wiosną ubiegłego roku, unijne wparcie otrzymały wszystkie złożone wnioski PLK. W ramach II tury konkursu CEF, P

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mld-zl-na-1000-km-linii-inwestuja-plk-w-nowoczesne-technologie-ertms-etcs-3266

Ponad 1 mld zł na 1000 km linii inwestują PLK w nowoczesne technologie ERTMS/ETCS

30.12.2016

odpowiedniej jego reakcji. ERTMS/ETCS poziomu 2 opiera się na systemie cyfrowej łączności radiowej GSM-R. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclawski-wezel-kolejowy-nowe-mozliwosci-4225

Wrocławski Węzeł Kolejowy - nowe możliwości

16.05.2019

obrębie miasta Wrocław oraz linie kolejowe mające wpływ na ruch pociągów na odcinku C-E 59. Termin składania ofert upływa 14 czerwca 2019 r. Przewidywany czas opracowania wstępnego studium wykonalności, dot

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/stawiamy-na-tory-budowa-podtorza-3824

Stawiamy na tory - budowa podtorza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ertms-na-e20-kunowice-terespol-bezpieczniejsze-i-sprawniejsze-przejazdy-3584

ERTMS na E20 Kunowice - Terespol – bezpieczniejsze i sprawniejsze przejazdy

05.01.2018

dedykowanym kolei systemie łączności bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-i-wiecej-polaczen-krakowska-lacznica-juz-otwarta-3559

Krótsze podróże i więcej połączeń - krakowska łącznica już otwarta

07.12.2017

podwieszony pomiędzy estakadami łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie – Kraków Podgórze (Krzemionki). Składa się z dwóch części. Na górze przy torach łącznicy jest 200 metrowy peron wyposażony w wiaty, ławki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-w-walbrzyskiej-aglomeracji-modernizacja-2-stacji-i-budowa-nowego-przystanku-3344

Wygodniej w wałbrzyskiej aglomeracji - modernizacja 2 stacji i budowa nowego przystanku

07.04.2017

podnosząc poziom bezpieczeństwa ich użytkowników. Wartość całego zamówienia opiewa na 84 mln zł. Termin składania ofert upływa 11 maja br. Przewidziany okres realizacji wynosi od 32 do 35 miesięcy od dnia zawarcia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/293-km-h-pociagu-pendolino-w-polsce-aktualizacja-na-dzien-24112013-2076

293 km/h pociągu Pendolino w Polsce - aktualizacja na dzień 24.11.2013

23.11.2013

prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią jedynie część programu badań, na który składa się sprawdzanie: - współpracy pojazdu z torem kolejowym, - pantografu, czyli współpracy pojazdu z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-pociagi-z-olsztyna-do-portu-lotniczego-olsztyn-mazury-2991

Ruszają pociągi z Olsztyna do Portu Lotniczego Olsztyn - Mazury

20.01.2016

konkurencyjne i korzystniejsze niż drogowe. Budowa dogodnego połączenia do portu lotniczego w Szymanach składała się z dwóch etapów. Pierwszy, o wartości ponad 94 mln zł, polegał na położeniu 44 kilometrów nowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-ekranie-calodobowe-zintegrowane-zarzadzanie-1678

Na ekranie - całodobowe, zintegrowane zarządzanie

20.06.2012

System zarządzania składa się z trzech poziomów. Pierwszy usytuowany jest w zakładach linii kolejowych, drugi obejmuje regionalne ekspozytury zarządzania ruchem kolejowym, a ostatnim jest poziom centralny

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...14151617181920212223Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 201 do 210 z 227.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook