Wyniki wyszukiwania
mostowych zajmie się firma Skanska S.A. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 49 mln zł. Głównym celem projektu jest przywrócenie, zawieszonych w 2000 roku, przewozów pasażerskich na tej linii. Zakres
PRZECZYTAJprzetargu nieograniczonego. Wartość wynagrodzenia wykonawcy określona w umowie wynosi 2 152 500,00 PLN. Celem projektu jest budowa toru kolejowego o długości 2,2 km wraz z budową i przebudową urządzeń sterowania
PRZECZYTAJprzebiegu pierwszej polskiej linii kolei dużych prędkości przez teren województwa dolnośląskiego. Celem spotkania jest przedstawienie przebiegu wytyczonych wariantów pierwszej polskiej linii dużych prędkości
PRZECZYTAJdużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław i przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Celem spotkania było przedstawienie przebiegu wytyczonych wariantów pierwszej polskiej linii dużych prędkości
PRZECZYTAJŚrodowisko – POIiŚ 7.1-30 Na odcinku od Krakowa do Rzeszowa zaplanowano szereg robót i zamknięć, których celem jest dostosowanie linii kolejowej do standardów europejskich. Rozpoczęły się już prace na szlaku Trzciana
PRZECZYTAJdużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław i przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Celem spotkania jest przedstawienie przebiegu wytyczonych wariantów pierwszej polskiej linii dużych prędkości
PRZECZYTAJdwutorową. Jest to linia o dużym znaczeniu dla pasażerskich przewozów regionalnych oraz towarowych. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej od 100 do 120 km/h na odcinku [...] yfikowaną, pasażersko-towarową, ponadto jest jedną z najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce. Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości do 100 km/h (a na odcinku Puck – Władysławowo
PRZECZYTAJkolei dużych prędkości w Polsce wynikają z uchwały nr 276/2008 Rady Ministrów z 19 grudnia 2008 r. Celem opracowania studium wykonalności jest dostarczenie rozwiązań i koncepcji niezbędnych do rozpoczęcia
PRZECZYTAJnajważniejsze ośrodki ekonomiczne południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych, wynikających
PRZECZYTAJzasilania nietrakcyjnego. Okres realizacji zamówienia wynosi 35 miesięcy od dnia podpisania umowy. Celem projektu jest przygotowanie infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych
PRZECZYTAJ