• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-wiaduktow-kolejowych-na-linii-koluszki-lodz-przekroczyla-polmetek-8014

Budowa wiaduktów kolejowych na linii Koluszki – Łódź przekroczyła półmetek

20.02.2023

ścian oporowych przy drogach dojazdowych. Powstaje żelbetowa ściana wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej. W II kwartale rozpocznie się budowa dróg serwisowych, dzięki czemu będzie można dojechać z ul. Dzieci Polskich [...] w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Planowane zakończenie obu inwestycji w III kwartale 2023 r. Bezpieczniej na kolei i na drogach Budowa tuneli drogowych w Andrespolu i Gałkowie [...] łódzkim w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” wybudowano już wiadukt drogowy nad torami w Skierniewicach. Na sieci kolejowej wybudowanych zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-kobylnicy-budowa-przejazdu-pod-linia-kolejowa-poznan-gniezno-7599

W Kobylnicy budowa przejazdu pod linią kolejową Poznań – Gniezno

17.10.2022

budowa tunelu, dróg dojazdowych) zapewnią samorządy. Zakończenie prac przewidywane jest obecnie na II poł. 2023 r. Nowe bezkolizyjne skrzyżowania w Wielkopolsce Przedsięwzięcie „Budowa wiaduktu kolejo [...] jest w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III”. W ramach projektu wartego ok. 276,2 mln zł z udziałem środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/istotny-krok-do-budowy-linii-podleze-piekielko-4093

Istotny krok do budowy linii „Podłęże – Piekiełko”

05.02.2019

dokumentacji projektowej i wykup gruntów, niezbędnych pod nowe tory. Kolejne etapy inwestycji (II i III) odnoszą się do modernizacji linii kolejowej nr 104 pomiędzy Chabówką a Nowym Sączem oraz budowy [...] Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze” jest realizowane w latach 2018 - 2021. Etap II i III będą realizowane odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27. Wartość inwestycji „Podłęże – Piekiełko”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-budowa-mostu-kolejowego-na-nysie-luzyckiej-2831

Ruszyła budowa mostu kolejowego na Nysie Łużyckiej

03.07.2015

zenia wody odprowadzanej z mostu. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około [...] kolejowej oraz usprawnia połączenia na osi Wschód – Zachód. Nowy most i wcześniejsza modernizacja lini E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej stworzą [...] czyli składy będą mogły wozić cięższe ładunki. Tory na nowym moście, podobnie jak zmodernizowana linia E 30, zostaną zelektryfikowane. Sprawny i bezpieczny ruch pociągów pomiędzy granicznymi stacjami - Węglińcem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pozytywny-wynik-kontroli-urzedu-zamowien-publicznych-postepowania-przetargowego-na-budowe-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1390

Pozytywny wynik kontroli Urzędu Zamówień Publicznych postępowania przetargowego na budowę podziemnej stacji Łódź Fabryczna

08.08.2011

mediów: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 32 147 Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską [...] Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybrano-najkorzystniejsza-oferte-na-budowe-wiaduktu-na-obszarze-lcs-tczew-w-miejscowosci-skowarcz-783

Wybrano najkorzystniejszą ofertę na budowę wiaduktu na obszarze LCS Tczew w miejscowości Skowarcz

23.06.2010

linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, Etap II”. Dodatkowych informacji udziela: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-budowa-wiaduktow-w-okolicach-tczewa-769

Rusza budowa wiaduktów w okolicach Tczewa

29.04.2010

Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl +48 22 47 32 147 Zadanie jest realizowane w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001-04B „M odernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-peronow-na-dwoch-przystankach-osobowych-762

Otwarcie ofert na budowę peronów na dwóch przystankach osobowych

23.04.2010

Głogowskie jest częścią zadania „Modernizacja linii Kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, Etap II –na odcinku linii Nr 71 Ocice – Rzeszów”. Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych. W 2010 [...] 2010 r., w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, Etap II – na odcinku linii Nr 71 Ocice – Rzeszów" zostanie również przeprowadzona modernizacja: 9 obiektów [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie tel. 694-480-153, e-mail: d.szalacha@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-zakonczyly-pierwszy-etap-wyboru-wykonawcy-na-projekt-i-budowe-multimodalnego-dworca-lodz-fabryczna-757

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły pierwszy etap wyboru wykonawcy na projekt i budowę multimodalnego dworca Łódź Fabryczna

16.04.2010

mediów: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 32 147 Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską [...] POIiŚ 7.1- 24.2 (lista projektów indywidualnych) „Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-wykonawcy-studium-wykonalnosci-budowy-linii-duzych-predkosci-752

Wybór wykonawcy studium wykonalności budowy linii dużych prędkości

14.04.2010

Pöyry Infra GmbH, Lörrach, Niemcy; 2. Pöyry Infra Sp. z o.o., Kraków, Polska; 3. VIAPONTE – Projectos e Consultoria de Engenharia, S.A., Lizbona, Portugalia. Część I zadania stanowi – opracowanie Studium [...] najkorzystniejszego dla środowiska; Deklarowany czas realizacji: 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Część II zadania stanowi – uszczegółowienie SW dla LDP, w tym: uszczegółowienie wybranego wariantu przebiegu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...16171819202122232425...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 201 do 210 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook