Wyniki wyszukiwania
Przyszłość należy do kolei
01.12.2014
sprawią, że kolej będzie bezkonkurencyjnym środkiem transportu na najważniejszych trasach, m.in. z Warszawy do Gdańska, Krakowa, Katowic czy Wrocławia. Oznacza to krótszą podróży między tymi aglomeracjami
PRZECZYTAJperony w Luciążance (peron 1) i Wilkoszewicach (peron 1) oraz w Rozprzy (peron 2). Linia kolejowa Warszawa – Katowice ma bardzo duże znaczenie komunikacyjne i transportowe dla województw mazowieckiego, łódzkiego
PRZECZYTAJh technologii”. Główny ośrodek decyzyjny znajduje się w Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym w Warszawie. Jego sercem jest Główna Dyspozytura, w której znajduje się ściana multimedialna zbudowana z 16
PRZECZYTAJdla mediów: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji ul. Targowa 74 03-734 Warszawa tel. 22 47 321 47 e-mail: r.kuczynski@plk-sa.pl
PRZECZYTAJod km 97,210 do km 101,100 - wynosi blisko 275 mln zł (netto). Wykonawcą robót jest firma INTOP Warszawa Sp. z o.o. Termin realizacji wynosi 28 miesięcy. Inwestycja będzie realizowana w ramach instrumentu
PRZECZYTAJpodróżować sprawniej i wygodniej w obszarze regionu i w połączeniach dalekobieżnych m.in. do Krakowa i Warszawy. Pamiętamy o komforcie stacji i przystanków - będą dostępniejsze i przygotowane dla wszystkich
PRZECZYTAJKolej wróci do Łomży
26.06.2020
dostęp do kolei, wygodne podróże ze zmodernizowanych stacji i przystanków w kierunku Białegostoku i Warszawy - to podstawowe efekty planowanego remontu linii kolejowej ze Śniadowa do Łomży. Dziś PKP Polskie
PRZECZYTAJŁódzkiej Kolei Aglomeracyjnej i Polregio. Składy kursują do Łodzi, Sieradza, Ostrowa Wielkopolskiego i Warszawy. – Naszym celem jest stworzenie zintegrowanego i nowoczesnego systemu transportowego na terenie
PRZECZYTAJlinii kolejowych w regionie oraz przeniesienie części ruchu towarowego z linii kolejowych nr 9 (Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny), 131 (Chorzów Batory – Tczew) i 202 (Gdańsk Główny – Stargard), co znacząco
PRZECZYTAJkomunikację. Kierowcy, rowerzyści oraz piesi wygodnie i bezpiecznie przemieszczają się nad torami linii Warszawa – Białystok. Dwupoziomowe skrzyżowanie jest zlokalizowane około 200 m od dawnego przejazdu kole
PRZECZYTAJ