Wyniki wyszukiwania
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Szacowany koszt całkowity przedsięwzięcia to 1 mld 522 mln PLN. Zakończenie projektu przewidziane jest w 2015 roku. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik
PRZECZYTAJ120 metrów i głębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie ponad 1,5 mln metrów sześciennych gruntu. Hala peronowa znajdzie się 16,5 metra pod ziemią, obejmie cztery platformy
PRZECZYTAJSiedlcach, Łukowie i Międzyrzecu Podlaskim zaplanowano do końca 2015 r. Koszt tego zadania to ponad 500 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJczterech linii kolejowych nr 1, 133, 160 i 186 na odcinku z Zawiercia do Jaworzna kosztowała 395,3 mln zł brutto. Prace w ramach inwestycji są na finiszu – trwa remont ostatniego peronu w Łazach i ostatnie
PRZECZYTAJŁukowie i Międzyrzecu Podlaskim zaplanowano na III kwartał 2015 r. Koszt tego zadania to ponad 500 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJmld zł”. Limit nakładów ze źródeł europejskich dla finansowania projektów kolejowych wynosi 4 863 mln euro, tj. ok. 17,5 mld zł. Po uzupełnieniu o wkład własny daje to kwotę ok. 26,9 mld zł z przeznaczeniem
PRZECZYTAJpociągów pasażerskich z maksymalną prędkością nawet do 120 km/godz. Inwestycja o wartości blisko 217 mln zł, „Rewitalizacja linii kolejowej nr 285 na odcinku Wrocław Główny - Świdnica Przedmieście wraz z
PRZECZYTAJrozbudowa istniejącej kładki. Wykonawcą finansowanych z budżetu spółki prac projektowych wartych blisko 9 mln zł będzie firma DATABOUT Sp. z o.o. Zakończenie prac projektowych i rozpoczęcie prac budowlanych planowane
PRZECZYTAJlutego br. umowy z wykonawcami na zaprojektowanie i zrealizowanie prac o łącznej wartości blisko 9 mln zł netto. – Budowa nowych przystanków w Mielcu, Chorzelowie i Strzyżowie w ramach Programu Przystankowego
PRZECZYTAJtowarowych. Wartość projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów – Parczew” to 90 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego W
PRZECZYTAJ