Wyniki wyszukiwania
34 obiekty inżynieryjne, w tym 20 mostów i 2 wiadukty. Poziom bezpieczeństwa na linii zwiększy modernizacja 15 przejazdów kolejowo–drogowych. Pociągi pojadą szybciej - prędkość wzrośnie ze 120 do 160 km/h
PRZECZYTAJbezpieczne prowadzenie ruchu pasażerskiego z prędkością do 120 km/h, a towarowego do 80 km/h. W ramach modernizacji przebudowano 65 obiektów inżynieryjnych (m.in. przepusty, mosty, wiadukty kolejowe i drogowe)
PRZECZYTAJznajduje się osiemnaście i pół tysiąca kilometrów linii kolejowych. To do nas należy utrzymanie i modernizacja blisko 40 tys. rozjazdów, 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych, a także 25 tys. obiektów inż
PRZECZYTAJDzięki posiadaniu najnowocześniejszych maszyn do robót torowych oraz blisko pół tysiąca pracowników, firma realizuje inwestycje w całej Polsce. Są to roboty budowlane branży torowej, obiektów inżynier
PRZECZYTAJTo firma z tradycją i głęboko zakorzenioną pasją w dążeniu do perfekcji. PNUIK Kraków posiada bogate zaplecze maszyn, które umożliwia kompleksową realizację inwestycji na terenie całego kraju. Wszystk
PRZECZYTAJrobót torowych i inżynieryjnych. Stanowi to gwarancję wysokiej jakości wykonywanych usług. Podczas modernizacji linii kolejowych Spółka stosuje również innowacyjne rozwiązania i technologie w obszarze wykonawstwa
PRZECZYTAJdrogowego, sprawniejszy i szybszy transport towarów oraz przejazd większej liczby składów. Dzięki modernizacji zwiększy się konkurencyjność kolei w stosunku do transportu drogowego. Wartość projektu pn. „Prace
PRZECZYTAJInwestycja realizowana w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie-Radom (LOT A, B, F) Faza II” oraz „Prace na linii kolejowej nr 8, odcinek Warka-Radom (LOT C, D, E)”
PRZECZYTAJ