Wyniki wyszukiwania
konstrukcja obiektów jest żelbetowa i spoczywa na 29 podporach. Natomiast nad korytem Odry konstrukcję stanowią stalowe przęsła. Całkowita długość mostu wynosi blisko pół kilometra, z czego 131 m przypada na
PRZECZYTAJoraz skuteczną kontrolę realizowanych inwestycji kolejowych. Jej filar obok mobilnych laboratoriów stanowić będzie Centralne Laboratorium Badawczo-Rozwojowe. Prace nad jego utworzeniem rozpoczęły się kilka
PRZECZYTAJTallinnem. Jest to priorytetowy projekt UE: ma duże znaczenie polityczne i strategiczne, ponieważ będzie stanowić jedyne połączenie kolejowe krajów bałtyckich z Polską i pozostałymi krajami Unii Europejskiej. Kontakt
PRZECZYTAJ– Morze Bałtyckie wdrażany jest przez Polskę, Belgię, Holandię, Niemcy, Czechy i Litwę i będzie stanowił łącznik między wschodem i zachodem Europy. Informacje szczegółowe Korytarze dedykowane kolejowemu
PRZECZYTAJPierwszy pociąg na stacji Łódź Fabryczna
28.10.2015
zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. Budowa obiektu stanowiła spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na warunki geologiczne terenu i obecność wód podziemnych
PRZECZYTAJkierunku Rawicza (i z powrotem) - w ciągu doby będą to 24 pociągi. Ze względu na położenie, przystanek stanowić będzie duże ułatwienie przy dojeździe na Cmentarz Osobowicki – największą wrocławską nekropolię
PRZECZYTAJpełnej godzinie, natomiast ze stacji Kraków Lotnisko 16’ i 46’ po każdej pełnej godzinie (wyjątek stanowić będzie kilka wieczornych kursów po godz. 21:00, które ze względów technicznych odjadą ze stacji
PRZECZYTAJ2012-2015 zostanie wydane na ten cel ponad 30 mld zł. Dzięki ogromnym pieniądzom, których dużą część stanowią środki UE, zmieniamy cały polski system kolejowy. Realizowane przez Grupę PKP inwestycje oznaczają [...] komfortowych warunkach. To efekt programu inwestycyjnego PKP Intercity, dla którego wsparcie również stanowią środki unijne. Już teraz podróżni mogą korzystać z pociągów Pendolino, kursujących w barwach przewoźnika
PRZECZYTAJTunel do dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy
03.09.2015
odcinka tunelu pod ulicą Kopcińskiego. Tunel ma 1,7 km długości i kończy się 16,5 m pod ziemią, co stanowiło spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na trudny geologicznie teren i obecność wód podziemnych
PRZECZYTAJKolej stawia na ekologię
05.08.2015
sprawdzają miejsca, w których zwierzęta przekraczają linie kolejowe oraz badają, czy linie kolejowe stanowią przeszkodę w migracji zwierząt. - Jest to bardzo istotna informacja do określenia skali oddziaływania
PRZECZYTAJ