Wyniki wyszukiwania
posterunku odstępowym Rudzice. Zmodernizowano również 7 mostów, 17 wiaduktów, oraz 6 nowoczesnych peronów jednokrawędziowych, które zastępują starsze konstrukcje dwukrawędziowe o wysokości 30cm. W trakcie
PRZECZYTAJrobót na peronach pierwszym i czwartym. Przyjęta organizacja robót ogranicza utrudnienia związane z obsługą pasażerów do niezbędnego minimum dlatego kolejne prace wykonywane są etapami peron po peronie. Dzięki [...] peronową. Już od połowy roku pasażerowie korzystają z zadaszonego peronu numer 2. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą modernizację peronu numer 3 nad którym już jest kolejna część zadaszenia. Obecnie [...] Obecnie prowadzone są roboty związane z układaniem nawierzchni peronu z kostki brukowej oraz układaniem torów przy peronie. Sporo zmian pasażerowie mogą dostrzec w przejściach podziemnych. W zachodnim, środkowym
PRZECZYTAJzostaną gruntownie przebudowane. W Siedlcach wybudowane zostaną dwa tunele. Pierwszy, usytuowany pod peronami będzie przeznaczony dla pieszych, drugi - w ciągu ulicy Kilińskiego – będzie służył ruchowi sam [...] Podlaskim kładka będzie zastąpiona tunelem dla pieszych wybudowanym pod torami kolejowymi z dostępem do peronów. Na wszystkich modernizowanych stacjach zamontowane windy ułatwią poruszanie się osobom niepełnosprawnym
PRZECZYTAJJarosław w torze nr 2, na długości prawie 9 km, wymianę trzech rozjazdów w stacji Przeworsk, budowę 2 peronów na przystanku osobowym Pełkinie oraz wymianę słupów trakcyjnych przy torze nr 1, na długości ponad
PRZECZYTAJprowadzone będą głównie w zakresie: nawierzchni torowej, obiektów inżynieryjnych, przejazdów kolejowych, peronów oraz urządzeń telekomunikacyjnych, energetycznych i sterowania ruchem kolejowym. „Efektem rewitalizacji
PRZECZYTAJłącznej długości 6,216 km toru między Rokitą, a Wysoką Kamieńską. Na p.o. Troszyn będzie zbudowany nowy peron Nr 1, jednokrawędziowy, o długości 200m wraz z wiatą przystankową i ławkami oraz oświetleniem. Efektem
PRZECZYTAJzostanie objęty odcinek linii o łącznej długości 6,216 km toru między Rokitą a Wysoką Kamieńską oraz peron nr 1 na p.o. Troszyn. Inwestycja będzie finansowana ze środków budżetu państwa. Otwarcie ofert nastąpi
PRZECZYTAJtwa ruchu drogowego i kolejowego. Natomiast budowa przejść podziemnych dla pieszych oraz nowych peronów, przystosowanych do obsługi osób o ograniczonych możliwościach ruchowych przyczyni się do poprawy
PRZECZYTAJkolejowego oraz wydłużeniem istniejącego podziemnego przejścia dla pieszych, które znajduje się pod peronami dworca kolejowego w Lublinie. Efektem tej inwestycji będzie poprowadzenie nowych ciągów pieszych
PRZECZYTAJWarszawa – Łódź nastąpi modernizacja torów i podtorza, sieci trakcyjnej, mostów i wiaduktów kolejowych, peronów na stacjach i przystankach osobowych, skrzyżowań bezkolizyjnych, urządzeń i budowli służących ochronie
PRZECZYTAJ