Wyniki wyszukiwania
Nowe przystanki w Warszawie Efekty przebudowy odczują przede wszystkim pasażerowie. Dzięki wartej 196 mln zł brutto inwestycji, od przyszłego roku na odcinku z Warszawy Gdańskiej do Warszawy Zachodniej przybędą
PRZECZYTAJNa linii obwodowej już widać nowe perony
23.08.2017
swoją inwestycję na Obozowej, aby wznowić ruch tramwajowy na początku września. Dzięki wartej 196 mln zł brutto inwestycji w przyszłym roku na odcinku z Warszawy Gdańskiej do Warszawy Zachodniej przybędą
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A podpisały umowę z wykonawcą Trakcja PRKiI S.A. Zadanie warte jest 33 mln zł brutto. Przygotowanie linii objazdowej Już w 2016 r. w ramach robót przygotowujących trasę Poznań [...] 8 rozjazdów na stacjach Pierzyska, Gniezno, Trzemeszno, Kobylnica. Na prace przeznaczono prawie 80 mln zł. Modernizacja linii E 20 to jedna z ważnych inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Przed
PRZECZYTAJobejmuje opracowanie projektów wykonawczych i realizację robót budowlanych. Wartość kontraktu wynosi 462 mln zł. – Trakcja PRKiI ma wieloletnie doświadczenie w realizacji kilkakrotnie większych kontraktów. D
PRZECZYTAJodcinku Rokietnica – Pęckowo, a w 2014 r. między Szamotułami, Pęckowem a Wronkami - łącznie za ok. 50 mln zł. W ramach perspektywy finansowej 2014 – 2020 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotowują kompleksową
PRZECZYTAJinfrastruktury w latach 2010-2013, to ponad 200 mln zł (netto). Kontynuacja prac rozpocznie się na przełomie kwietnia/ maja. Planowany koszt w bieżącym roku, ok. 43 mln zł netto. Dodatkowe informacje Dorota Szalacha
PRZECZYTAJurządzeniami z posterunku dróżnika na nastawnie zrealizowane będzie w 2016 r. za kwotę prawie 25 mln zł. Montaż monitoringu, to kolejne przedsięwzięcie zarządcy infrastruktury, które wpisuje się w program
PRZECZYTAJCentrum Sterowania w Lesznie . Umowa na Czempiń – Leszno między PLK a TORPOL S.A., o wartości 395 mln zł netto, podpisana 5 maja 2017 r. jest pierwszym z dwóch kontraktów w ramach projektu „Prace na linii
PRZECZYTAJkolejowego nad ul. Długą we Wrocławiu oraz niezbędną infrastrukturą” wynosi blisko 46,0 mln zł, w tym ponad 34,8 mln zł stanowi dofinansowanie ze środków unijnych POIiŚ. Przystanek Wrocław Szczepin to kolejny
PRZECZYTAJDrzymałowo – Wolsztyn” za ok. 108 mln zł (netto) przy wykorzystaniu środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w wysokości ok. 83 mln zł. Rozpoczęcie prac budowlanych
PRZECZYTAJ