Wyniki wyszukiwania
skrócił się o ok. 15 min z 1 h 55 min do 1 h 40 min. Podróże są możliwe m.in. dzięki zakończeniu modernizacji na odcinku Stalowa Wola Rozwadów – Zaklików i wyremontowaniu mostu na Sanie. Pasażerowie korzystają
PRZECZYTAJWrześniowa korekta rozkładu jazdy na kolei
20.08.2019
peronu nr 3. oraz korzystać z zadaszonej części kładki. Mieszkańcy woj. świętokrzyskiego dzięki modernizacji korzystają z przebudowanych peronów na przystankach Skarżysko Kościelne, Marcinków i Starachowice
PRZECZYTAJwyposażone w ten system - serii EU44 tzw. "Husarz" oraz EP09. W kolejnych latach, czyli wraz z modernizacją tras magistralnych, w ETCS wyposażone zostaną wszystkie lokomotywy serii EU44. Cały proces wdrażania
PRZECZYTAJ2 godz. 34 min, Olsztyn–Poznań w 3 godz. 20 min, Wrocław–Szczecin w 3 godz. 22 min. W efekcie modernizacji linii Poznań–Szczecin, najszybsze pociągi pokonają trasę między stolicami Wielkopolski a Pomorza
PRZECZYTAJsię, a komunikacja zintegrowana z innymi środkami transportu miejskiego np. metrem. Zakończona modernizacja linii z Grodziska Mazowieckiego do stolicy zapewnia szybką i bezpieczną podróż do pracy czy szkoły
PRZECZYTAJregionie efektem prac będzie skrócenie podróży i lepsza obsługa na stacjach i przystankach. Dzięki modernizacji linii kolejowej nr 32 na odcinku Białystok – Czeremcha oraz linii nr 31 na odcinku Czeremcha -
PRZECZYTAJ2h 58 minut. Z południa na północ Polski podróż potrwa około 5h 30 minut. W 2015 roku, wraz z modernizacją infrastruktury, czasy ulegną dalszemu skróceniu. Nowe, krótsze czasy przejazdu sprawiają, że pociągi
PRZECZYTAJprojektów podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją
PRZECZYTAJprojektów podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją
PRZECZYTAJRuda Orzegów oraz Bytom ul. Zabrzańska. Projekt obejmuje budowę 5 km nowych linii kolejowych oraz modernizację 4 km linii między Zabrzem Biskupicami a Rudą Chebzie (nr 189). Szacowana wartość przedsięwzięcia
PRZECZYTAJ