• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy plan 21. Rezultatów: 35, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-podpisaly-kolejne-umowy-z-kpo-zwiekszajace-bezpieczenstwo-i-predkosc-na-sieci-kolejowej-8911

PLK SA podpisały kolejne umowy z KPO zwiększające bezpieczeństwo i prędkość na sieci kolejowej

13.10.2023

Chorzew Siemkowice, Grabowno Wielkie - Ostrów Wielkopolski. – Podpisane umowy ze środków Krajowego Planu Odbudowy to kolejny krok do budowy nowoczesnego transportu kolejowego XXI wieku. Efektami inwestycji [...] Letnisko, Pionki, Żytkowice i Garbatka Letnisko”, termin realizacji IV kwartał 2024 r., wartość prac 21 mln zł netto; "Budowa urządzeń zdalnego sterowania na stacji Rząsawa wraz z włączeniem do sterowania [...] III/IV kwartał 2024 r., wartość prac 20,2 mln zł netto, Projekty są dofinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-poziom-bezpieczenstwa-na-linii-radom-deblin-8896

Wyższy poziom bezpieczeństwa na linii Radom – Dęblin

13.10.2023

robót zajmą się Zakłady Automatyki KOMBUD S.A. Wartość umowy to ponad 21 mln zł netto. Prace finansowane będą w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Inwestycja zaplanowana jest do realizacji do końca 2024 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-priorytetem-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-2267

Bezpieczeństwo priorytetem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

01.03.2014

wa. Do końca 2013 r. spośród 198 inicjatyw: 139 zostało zrealizowanych (70% planu), 34 znajduje się w trakcie realizacji (21%), zaś 18 to działania o charakterze ciągłym (9%). Bezpieczniejsza infrastruktura [...] ponad 1000 przejazdów kolejowo-drogowych w latach 2012-2014 r. Do tej pory wykonano już 50 proc. tego planu. Drugi dotyczy wymiany w tym samym okresie niemal 3000 rozjazdów kolejowych, w tym ok. 700 o podwyższonym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-inwestuje-miliardy-z-kpo-w-nowoczesna-i-bezpieczna-infrastrukture-10794

PLK SA inwestuje miliardy z KPO w nowoczesną i bezpieczną infrastrukturę

13.06.2025

nastawni wyposażonej w urządzenia komputerowe. Obecnie realizujemy 41 przedsięwzięć w ramach 5 obszarów: 21 przedsięwzięć liniowych, 5 digitalizacyjnych, 7 w ramach poprawy bezpieczeństwa na przejazdach, 4 w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-olawa-zachodnia-juz-w-budowie-9497

Nowy przystanek Oława Zachodnia już w budowie

19.03.2024

potrzebom, uwzględniła również wniosek Miasta o poszerzenie przejścia z 4 m do 6 m i dostosowanie do planów i budowy dróg dojazdowych oraz ciągu pieszo-rowerowego. Szeroki zakres prac związany z budową przejścia [...] niu korzystnych dla mieszkańców zmian wartość umowy wzrosła z 9 mln zł do blisko 13 mln zł, w tym 2,1 mln zł zostanie sfinansowane przez Miasto, a pozostałą różnicę – ok. 1,8 mln zł pokryje dodatkowo PLK

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-bedzie-kolejny-tunel-pod-torami-rozpoczela-sie-budowa-9252

W Sulejówku będzie kolejny tunel pod torami – rozpoczęła się budowa

12.01.2024

wsparciem w ramach Krajowego Programu Odbudowy (KPO) dla inwestycji „Budowa tunelu drogowego w km 21,050 linii kolejowej nr 2 Warszawa Zachodnia - Terespol na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2284W w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-centralnej-magistrali-kolejowej-beda-krotsze-podroze-4843

PLK zwiększają możliwości Centralnej Magistrali Kolejowej – będą krótsze podróże

16.07.2020

Przebudowa obiektów inżynieryjnych na szlaku Pilichowice – Olszamowice zgodnie z planem minęła półmetek. Od jutra pociągi pojadą jednym torem po nowych mostach i wiaduktach. Prace przeniosą się na sąsiedni [...] Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. PLK ogłosiły przetarg na przebudowę 21 obiektów inżynieryjnych na CMK na szlaku Opoczno Południe – Pilichowice w województwie łódzkim. Kompleksowa [...] Stawowicach i Solcu po przebudowie możliwy będzie przejazd wyższych pojazdów. Inwestycja „Modernizacja 21 szt. obiektów inżynieryjnych na szlaku Opoczno Płd. – Pilichowice” jest realizowana w ramach większego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przez-opolskie-i-slaskie-po-lepszych-torach-dbamy-o-relacje-miedzywojewodzkie-10938

Przez opolskie i śląskie po lepszych torach – dbamy o relacje międzywojewódzkie

25.07.2025

ych, peronach, przejazdach kolejowo-drogowych oraz w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym. W planie jest dostosowanie trasy do prędkości 160km/h . Na wybranych odcinkach realizowanego zakresu wymienione [...] działać naprzemiennie na jednym, następnie na drugim torze. Zakres umowy przewiduje prace remontowe na 21 obiektach inżynieryjnych . Wiadukty w Toszku, Strzelcach Opolskich i Szymiszowie oraz most w Warmątowicach [...] 132 na odcinku Opole Groszowice – Pyskowice” przeznaczyliśmy łącznie 105 mln zł (netto) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Roboty zrealizuje konsorcjum w składzie: DOLKOM Sp. z o.o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobra-wspolpraca-plk-z-przewoznikami-3554

Dobra współpraca PLK z przewoźnikami

01.12.2017

ponad 21 mld zł zakontraktowanych inwestycji według kosztorysów inwestorskich, a 17 mld zł według ostatecznych rozstrzygnięć przetargowych. Oznacza to, że wyeliminowaliśmy ryzyko niewykonania planu prze [...] Krajowy Program Kolejowy zawiera inwestycje za prawie 67 mld zł. Inwestycje realizowane są zgodnie z planem lub są przyspieszone – przykładem jest linia nr 68, gdzie nastąpiło znaczne przyspieszenie w stosunku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-lubuskim-na-dobrych-torach-10303

Kolej w Lubuskim na dobrych torach

11.12.2024

z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), planowana jest do I kw. 2026 r. Priorytetem w ruchu kolejowym pozostaje dla nas bezpieczeństwo, dlatego środki z Krajowego Planu Odbudowy i Z [...] urę kolejową. Płynny, bezpieczny ruch, zapewni postępująca wymiana toru i podkładów na łącznie ok. 21 km odcinku linii Zielona Góra – Żary. Aby zminimalizować niezbędne zmiany w ruchu na jednotorowej trasie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona1234Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 11 do 20 z 35.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook