Wyniki wyszukiwania
h elementów prac jest także przebudowa peronów. Ponadto, dzięki nowym torom emisja hałasu będzie niższa, a ruch towarowy na lokalnych drogach powinien się zmniejszyć. Głównym celem prac na linii nr 272
PRZECZYTAJrozkład jazdy, który zapewni większą dostępność pociągów, dogodne ich ze sobą skomunikowanie oraz niższe ceny biletów. - Nawet najlepszy teoretyczny model nie sprawdzi się, jeśli nie zostanie zweryfikowany
PRZECZYTAJperonów. Zbudowano już korpusy peronów nr 6 i 7. Układana jest nawierzchnia. Widoczne są elementy niższych wiat. Powstaje nowy peron, za dotychczasowym siódmym. Wykonana jest płyta stropowa nowego przejścia
PRZECZYTAJDzięki oferowanym przez EBI konkurencyjnym warunkom finansowania, PLK będzie mogła skorzystać z niższych kosztów finansowania oraz długiego okresu spłaty kredytu na modernizację polskiej kolei. “Kredyt
PRZECZYTAJstron. 7. Pracodawca będzie się kierować zasadą utrzymania poziomu wynagrodzenia pracownika nie niższego od dotychczas otrzymywanego. Przypominam również, że zmiany organizacyjne w Polskich Liniach Kolejowych
PRZECZYTAJwyższej kategorii lub dokonaniem zwrotu bez potrąceń, w przypadku, kiedy przejazd odbywa się pociągiem niższej kategorii). 4. W przypadku rezygnacji pasażera z kontynuowania podróży, zwroty należności będą dokonywane
PRZECZYTAJWprowadzane rozwiązania to także dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Porównując do wcześniej używanych opraw rtęciowych czy sodowych, roczne użycie opraw
PRZECZYTAJKorzyści z wymiany starego oświetlenia na LED to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Wprowadzane przez PLK rozwiązania to dobre zmiany dla środowiska oraz oszczędności kosztów dla PLK. Dla podróżnych
PRZECZYTAJDzięki oferowanym przez EBI konkurencyjnym warunkom finansowania, PLK będzie mogła skorzystać z niższych kosztów finansowania oraz długiego okresu spłaty kredytu. Nasza współpraca z EBI pokazuje PKP Polskie
PRZECZYTAJkm/h. Jadą także ciszej. – Pociągi jadą ciszej dzięki zastosowaniu bezstykowej metody łączenia szyn. Niższy poziom hałasu wykazały badania wykonane po zakończeniu prac – mówi Sebastian Mech, dyrektor projektu
PRZECZYTAJ