Wyniki wyszukiwania
Linii Kolejowych S.A. pn. „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”. Skrócił się czas podróży na trasie z Krakowa do Katowic. Najszybszymi pociągami jedziemy mniej niż
PRZECZYTAJLinii Kolejowych S.A. pn. „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”. W ramach projektu zmodernizowano 5 stacji kolejowych i 6 przystanków. W Krakowie wybudowano nowy
PRZECZYTAJw ramach projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”.
PRZECZYTAJponiżej godziny. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości prawie 2 mld zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF
PRZECZYTAJłączy Europę. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości prawie 2 mld zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF
PRZECZYTAJPolityki Regionalnej. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości ponad 250 mln zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu
PRZECZYTAJsieć kolejową. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości prawie 2 mld zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF
PRZECZYTAJsieć kolejową. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Projekt
PRZECZYTAJTrzebinią w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”, którego wartość to ok. 2 mld zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z instrumentu [...] Kraków w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” planowane jest do końca 2020 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu
PRZECZYTAJ