Wyniki wyszukiwania
dojazdów, parkingów Park&Ride i Bike&Ride. Ten zakres realizować będą partnerzy projektu: Gmina Wrocław, Gmina Czernica, Gmina Jelcz Laskowice. Realizacja projektu Projekt realizowany jest w ramach Zintegrowanych [...] PLN netto, w tym: PKP Polskie Linie Kolejowe – 54 739 801,55 PLN Gmina Wrocław – 1 650 000,00 PLN Gmina Czernica – 1 250 000,00 PLN Gmina Jelcz Laskowice – 750 000,00 PLN Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJ(Liderem) projektu jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., partnerami natomiast są PKP S.A., Gmina Miasta Łódź i Gmina Zgierz. Przewiduje się, iż realizacja inwestycji przeprowadzona będzie w latach 2011 – 2013
PRZECZYTAJWojewództwa Wielkopolskiego i obejmuje: Powiat Kościański: Gmina Czempiń; Powiat Poznański: Gmina Mosina; Gmina Puszczykówko; Gmina Komorniki; Gmina Luboń; Miasto wojewódzkie Poznań. Jeszcze w sierpniu 2011
PRZECZYTAJna trasie między Szczecinem a Gryfinem; w woj. podlaskim: Repczyce na linii Białystok – Czeremcha (gmina Kleszczele). Na linii między Częstochową a Chorzewem Siemkowicami oddanych do użytku będzie łącznie
PRZECZYTAJprojektową. Projekt uwzględnia współpracę z władzami samorządowymi – dojazd do przystanku wykona gmina Siechnice. Nowy przystanek zostanie udostępniony podróżnym w połowie roku. Projekt pn.: „Dostosowanie
PRZECZYTAJ(Liderem) projektu jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., partnerami natomiast są PKP S.A., Gmina Miasta Łódź i Gmina Zgierz. Przewiduje się, iż realizacja inwestycji przeprowadzona będzie w latach 2011 – 2013
PRZECZYTAJprojektu - 15% kosztów (ok. 6,4 mln PLN netto) : - PKP PLK S.A. - PKP S.A. - Miasto Łódź (Zarząd Dróg - Gmina Zgierz; Całkowity koszt projektu ok. 42,4 mln PLN netto. Całkowity koszt projektu ok. 52 mln PLN brutto
PRZECZYTAJpieszo-rowerowym. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto, Gmina Andrespol 11,3 mln zł netto. Planowane zakończenie prac to II kwartał 2023 r. – Budowa tunelu drogowego
PRZECZYTAJpieszo-rowerowy. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto, Gmina Andrespol 11,3 mln zł netto. Zakończenie inwestycji w zakresie kolejowym planowane jest do końca 2023
PRZECZYTAJprzewyższała kwotę, którą zamawiający chciał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. PKP PLK S.A. i Gmina Miasta Gdańsk podpisały aneks do umowy w sprawie dofinansowania budowy peronu w pełnej kwocie gwa
PRZECZYTAJ