• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 3 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-transporcie-112

Debata o transporcie

20.02.2006

Dnia 20 lutego 2006 r. w Domu Dziennikarza w Warszawie, ul. Foksal 3/5 odbyła się pierwsza w tym roku debata poświęcona infrastrukturze nt: „Rozwój infrastruktury transportowej w Warszawie i na Mazowszu”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-siedlce-8211-terespol-107

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol

21.06.2006

linii obejmuje: 1. modernizację nawierzchni torowej, podtorza i odwodnienia 2. przebudowę peronów 3. przebudowę i remont obiektów inżynieryjnych 4. przebudowę lub likwidację niektórych przejazdów oraz [...] Modernizacja odcinka Siedlce-Łuków (Lot A) , 2. Modernizacja odcinka Łuków-Międzyrzec Podlaski (Lot B) , 3. Modernizacja odcinka Międzyrzec Podlaski-Biała Podlaska (Lot C) , 4. Modernizacja odcinka Biała Po [...] został wydłużony termin realizacji kontraktu o dodatkowe 6 miesięcy, wartość kontraktu 1 950 000,00 Euro 3. 2001/PL/16/P/PT/012-03 Nadzór inżynierski i zarządzanie projektem – kontrakt podpisano w sierpniu br

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-zadanie-modernizacja-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-8211-swinoujscie-kontynuacja8221-99

Otwarcie ofert na zadanie "Modernizacja linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście (kontynuacja)”

07.05.2010

firm: - TORPOL Sp. z o.o. Poznań - LINEAL Sp. z o.o. 10 862 147,66 PLN netto, 13 251 820,15 PLN brutto 3. Konsorcjum firm: - VolkerRail Polska Sp. z o.o. Wrocław - Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-budowe-wiaduktu-w-skowarczy-97

Otwarcie ofert budowę wiaduktu w Skowarczy

13.05.2010

euro brutto 3. Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. oferta na kwotę 2 255 703,39 netto, 2 751 958,14 euro brutto 4. Mostostal Warszawa S.A. oferta na kwotę 2 633 141,71 netto, 3 212 432 [...] Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego „BUDUS” S.A. oferta na kwotę 2 670 046,43 netto, 3 257 456,64 euro brutto 6. Most Sp. z.o.o oferta na kwotę 2 434 436,33 netto, 2 970 012,32 euro brutto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-nr-71-ocice-rzeszow-92

Otwarcie ofert na wykonanie robot budowlanych na linii nr 71 Ocice - Rzeszów

14.05.2010

669.830,75 zł brutto. 2. VolkerRail Polska Sp. z o.o. Wrocław oferta na kwotę 9.229.341,54 zł brutto 3. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. Warszawa oferta na kwotę 8.555.419,06 zł brutto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-tunelu-srednicowego-144

Otwarcie tunelu średnicowego

11.01.2007

między Dworcem Wschodnim a stacją Warszawa Włochy skróci się o 5 minut. Pociągi będą mogły jeździć co 3, a nie jak dotąd co 5 minut. Zainstalowano nowy wodociąg przystosowany do błyskawicznego użycia w przypadku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/18-krajowy-kongres-kolejarzy-esperantystow-143

18 Krajowy Kongres Kolejarzy Esperantystów

25.09.2006

Uroczyste otwarcie nastąpiło w auli zwanej „Białą Salą” Miejskiego Ośrodka Kultury przy udziale zaproszonych gości m.in. Dyrektora Zakładu Linii Kolejowych w Siedlcach Andrzeja Kmiecia oraz prezesa Po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/informacja-prasowa-1-139

Informacja Prasowa

25.09.2006

zakończyć prace w terminie do 13 miesięcy od dnia podpisania kontraktu. Kontrakt został podzielony na 3 zadania: - zadanie I: opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej modernizacji odcinka linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-najwiekszego-kontraktu-w-historii-plk-136

Podpisanie największego kontraktu w historii PLK

09.08.2006

Energetyka Sp. z o.o. (Warszawa) - lider konsorcjum 2. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych S.A. (Poznań) 3. Zakład Napraw Infrastruktury w Warszawie Sp. z o.o. (Warszawa) 4. Torpol Sp. z o.o. (Poznań) 5. Zakład [...] ódź wyniesie 65 minut )obecny czas przejazdu z zatrzymaniem na 5 stacjach wynosi około 128 minut). 3. Obniżenie kosztów bieżącej eksploatacji infrastruktury. 4. Ograniczenie hałasu i drgań dzięki zastosowaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/minister-w-peelce-130

Minister w "peelce"

19.07.2006

Plac budowy przekazano wykonawcy 3 lipca, a już 11 rozpoczęto pierwsze prace na szlaku Rogów – Koluszki. W niespełna tydzień później, czyli 17 lipca uroczyście rozpoczęto roboty. Specjalny pociąg wyruszył

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 11 do 20 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook