• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1949, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e-20-na-odcinku-rzepin-granica-panstwa-157

Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Rzepin - granica państwa

28.11.2006

Inżynier nadal pełni funkcję nadzoru w ramach trwającego okresu gwarancyjnego wykonywanych robót. 3.W dniu 14 września 2005 roku podpisano umowę z Towarzystwem Ekologicznym „Ziemia Przede Wszystkim” na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-nr-71-ocice-rzeszow-92

Otwarcie ofert na wykonanie robot budowlanych na linii nr 71 Ocice - Rzeszów

14.05.2010

669.830,75 zł brutto. 2. VolkerRail Polska Sp. z o.o. Wrocław oferta na kwotę 9.229.341,54 zł brutto 3. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. Warszawa oferta na kwotę 8.555.419,06 zł brutto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-rozstrzygniecie-postepowania-44

Koleje dużych prędkości - rozstrzygnięcie postępowania

23.06.2010

Konsorcjum w składzie: 1. SYSTRA, Paryż, Francja; 2. SAFEGE, Nanterre, Francja; 3. EC HARRIS INTERNATIONAL, Londyn, Wielka Brytania. 3) Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieurbüro Dipl.-Ing H. Vössing GmbH, Düsseldorf [...] Sp. z o.o., Warszawa, Polska; 2. SENER INGENIERIA Y SISTEMAS, S.A., Las Arenas, Vizcaya, Hiszpania; 3. Centralne Biuro Projektowo-Badawcze Budownictwa Kolejowego „KOLPROJEKT” Sp. z o.o., Warszawa, Polska; [...] Konsorcjum w składzie: 1. Pöyry Infra GmbH, Lörrach, Niemcy; 2. Pöyry Infra Sp. z o.o., Kraków, Polska; 3. VIAPONTE – Projectos e Consultoria de Engenharia, S.A., Lizbona, Portugalia. Część I zadania stanowi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-informacyjne-dotyczace-modernizacji-linii-e-65-poludnie-odcinek-grodzisk-mazowiecki-krakow-katowice-zwardon-zebrzydowice-granica-panstwa-41

Spotkanie informacyjne dotyczące modernizacji linii E 65 - Południe odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa

25.02.2011

rzydowice – granica państwa – dokumentacja przedprojektowa. 2. zakres i strategiczne cele projektu 3. opcje modernizacyjne oraz przykładowe rozwiązania aspektów środowiskowych. 4. efekty modernizacji Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-podroze-z-nowych-peronow-na-trasie-krakow-tunel-11004

Szybsze podróże z nowych peronów na trasie Kraków - Tunel

12.08.2025

likwidacja istniejących ograniczeń prędkości pociągów, a także jej podniesienie do 120 km/h. Dzięki temu o 3 minuty skróci się czas przejazdu, a wymiana urządzeń sterowania ruchem kolejowym ułatwi zarządzanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-131-chorzow-batory-tczew-odcinek-bydgoszcz-glowna-tczew-dla-czesci-obejmujacej-montaz-urzadzen-samoczynnej-sygnalizacji-przejazdowej-ssp-na-przejezdzie-w-km-416239-szlak-terespol-laskowice-po-1575

„Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Tczew” dla części obejmującej montaż urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (SSP) na przejeździe w km 416,239 (szlak Terespol-Laskowice Po

08.02.2012

3 lutego 2012r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły postępowanie przetargowe na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania „Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew [...] szlaku Laskowice Pomorskie-Warlubie i stacji Warlubie (teren Zakładu Linii Kolejowych w Bydgoszczy; 3) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla części obejmującej montaż urządzeń SSP na przejeździe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uruchomienie-maszyny-drazacej-tunel-pomiedzy-stacjami-chamartin-a-puerta-de-atocha-w-madrycie-hiszpania-776

Uruchomienie maszyny drążącej tunel pomiędzy stacjami Chamartín a Puerta de Atocha w Madrycie (Hiszpania)

30.04.2010

wzmocnieniu kolei, jako jednego z głównych środków transportu. Przebieg tunelu Trasa tunelu ma długość 7,3 km, z których 6,8 km będzie przebiegać pod ziemią. Większość wykopu zostanie dokonana przy pomocy maszyny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budujemy-nowoczesna-kolej-w-lublinie-fotogaleria-5411

Budujemy nowoczesną kolej w Lublinie (FOTOGALERIA)

20.02.2021

Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane

PRZECZYTAJ
/nabor-do-projektu-pn-poprawa-bezpieczenstwa-na-skrzyzowaniach-kolejowo-drogowych

Nabór do projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych (...)”

z Wnioskodawcą o dofinansowanie zadania w formule B POBIERZ PDF rozmiar pliku: 395 KB Załącznik nr 3 do Regulaminu - Wzór porozumienia z Wnioskodawcą o dofinansowanie zadania w formule P+B POBIERZ PDF [...] formule B (kolor) - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 346 KB Załącznik nr 3 do Regulaminu - Wzór porozumienia z Wnioskodawcą o dofinansowanie zadania w formule P+B (kolor) - wersja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-przetargowe-dotyczace-modernizacji-linii-kolejowej-warszawa-8211-lodz-781

Postępowanie przetargowe dotyczące modernizacji linii kolejowej Warszawa – Łódź

07.05.2010

Miedniewice (Skierniewice) tj. linia nr 1, odcinek o długości 57,5 km oraz elementy linii kolejowych nr 3, 4, 19 i 447 tzn. opracowanie dokumentacji projektowej, realizację robót budowlanych infrastruktury [...] Priorytet VII - Transport przyjazny środowisku, nr na liście: POIiŚ 7.1-24.1 (Lot A), POIiŚ 7.1-24.3 (Lot C). „Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...186187188189190191192193194195Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1901 do 1910 z 1949.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook