• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy cel. Rezultatów: 928, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zawarto-dwie-umowy-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1564

Zawarto dwie umowy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

30.01.2012

inspektora nadzoru inwestorskiego i zapewnienie obsługi prawnej nadzorowanego projektu. Głównym celem projektu „Budowa, przebudowa przystanków kolejowych na trasach Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej – poprawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kontrakt-na-modernizacje-linii-swiercze-ciechanow-zakonczony-1528

Pierwszy kontrakt na modernizacje linii Świercze – Ciechanów zakończony

13.12.2011

została podpisana 16 września 2009 roku i opiewała na kwotę 576 304 995,41 PLN brutto. Prace, których celem było uzyskanie docelowych prędkości pociągów 160/200 km/h, poprawienie bezpieczeństwa, podniesienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-wprowadzona-2619

Korekta rozkładu jazdy pociągów wprowadzona

02.09.2014

pociągów od nowego, grudniowego rozkładu jazdy i podniesienie komfortu podróżowania jest nadrzędnym celem działań zarządcy infrastruktury. Wrześniowa korekta wynika z potrzeby dostosowania tras, terminów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wspolnie-chronmy-kolejowa-infrastrukture-1984

Wspólnie chrońmy kolejową infrastrukturę

19.07.2013

2012 r. spółka podpisała Memorandum w sprawie współpracy na rzecz przeciwdziałania tym zjawiskom. Celem Memorandum jest podniesienie świadomości oraz zwiększenie zaangażowania w ich zwalczaniu wśród instytucji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-wiadukt-drogowy-w-dzialdowie-ale-nie-tylko-1983

Rośnie wiadukt drogowy w Działdowie. Ale nie tylko…

17.07.2013

przejść dla pieszych. Na całej trasie między stolicą a Trójmiastem powstanie ponad 100 takich obiektów. Celem ich budowy jest poprawa bezpieczeństwa zarówno pieszych, kierowców pojazdów, jak również samego ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/98-inicjatyw-programu-poprawy-bezpieczenstwa-na-kolei-zrealizowanych-w-2013-r-2139

98% inicjatyw Programu Poprawy Bezpieczeństwa na kolei zrealizowanych w 2013 r.

03.01.2014

sygnał zastępczy. W efekcie liczba takich lokalizacji zmniejszyła się od marca 2012 r. ze 157 do 80. Celem jest dalsze ograniczanie liczby takich posterunków. Natomiast na wszystkich nowych inwestycjach tymczasowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szkoly-przypominaja-o-bezpieczenstwie-happeningi-na-przejazdach-2696

Szkoły przypominają o bezpieczeństwie - happeningi na przejazdach

04.01.2015

zarówno w mediach jak i na plakatach i ulotkach), egzekwowanie prawa („Bezpieczny poniedziałek”). Celem działań jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-1810

Nowe technologie na linii kolejowej Warszawa - Gdynia

19.12.2012

zakresie warstwy nadrzędnej LCS, ERTMS/ETCS/GSM-R, DSAT oraz zasilania układu trakcyjnego”, którego celem jest poprawa bezpieczeństwa, komfortu podróży oraz skrócenie czasu przejazdu pociągiem oraz dostosowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-wykonanie-dokumentacji-projektowej-oraz-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-jaworzno-szczakowa-trzebinia-oraz-jaworzno-szczakowa-sosnowiec-jezor-923

Wybór oferty na wykonanie dokumentacji projektowej oraz robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Jaworzno Szczakowa – Trzebinia oraz Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor

16.09.2010

przyznano największą liczbę 100 punktów, przy przyjętym kryterium oceny ofert, którym jest cena. Celem modernizacji na w/w odcinkach linii jest dostosowanie korytarza E30 do warunków technicznych wynikających

PRZECZYTAJ
/polityka-prywatnosci

Polityka Prywatności

pośrednictwem Serwisu dotyczące Użytkowania mogą być wykorzystane celem ustalenia dostosowania Serwisu do potrzeb użytkownika oraz celem udzielania odpowiedzi na zapytania skierowane przez Użytkownika za

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...14151617181920212223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 181 do 190 z 928.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook