Wyniki wyszukiwania
naukowo-badawczych i inwestycji związanych z projektem budowy linii kolejowej dla ruchu pasażerskiego z prędkością do 360 km/h. Adresowana jest do środowisk naukowo-badawczych, które uwagą być zainteresowane p
PRZECZYTAJwszystkich linii kolejowych dużej prędkości północnej części półwyspu z tymi, które rozpoczynają się lub kończą w części południowej. Obecnie pociągi dużych prędkości zaczynają/kończą bieg na stacji Chamartín [...] pomocowych TEN-T (Transeuropejskie Sieci Transportowe) 2007-2013. Agata Pomykała Biuro Linii Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
PRZECZYTAJZezwolenia otrzymały PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dla podsystemu strukturalnego: sterowanie - urządzenia przytorowe ERTMS/ETCS poziomu 1, zainstalowanego na linii kolejowej E65 - Centralnej Magistr
PRZECZYTAJtargów m.in.: • Prezentacja Prezesa Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. „ Koleje dużych prędkości. Prezentacja przebiegu linii „Y” 11 października, godz. 15:00 – 15:45 hala nr 1, scena, wstęp wolny [...] 12:00 hala nr 5 A, antresola, wstęp wolny • Debata: Program budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce - stan realizacji i perspektywy, 13 października, godz. 12:00 – 14:00 hala nr 5 A, antresola
PRZECZYTAJpociągów o długości do 400 m, jeżdżących z prędkością do 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości do 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością do 120 km/h. W rezultacie modernizacji korytarz
PRZECZYTAJ2000. Realizacja projektu możliwa jest w latach 2011/12. Przyczyni się do likwidacji ograniczeń prędkości i skrócenia przejazdu o ok. 30-40 min. Zakładane są efekty o charakterze ekonomicznym, społecznym
PRZECZYTAJZielona Góra i Sulechów, wyeliminowaniu konieczności zmiany kierunku jazdy pociągów oraz podniesieniu prędkości do 100 km/h, czas ich jazdy zostanie skrócony o około 33 min. Modernizacja finansowana jest przez
PRZECZYTAJE 65 Warszawa - Gdynia, polegającą na przystosowaniu jej do poruszania się pociągów osobowych z prędkością do 160 km/h. Realizacja tego celu wymaga oprócz kompleksowej wymiany torów, podtorza i budowy nowej
PRZECZYTAJ40 ograniczeń prędkości zmniejszenie kosztów eksploatacji i utrzymania linii kolejowej, poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych, umożliwienie jazdy pociągom pasażerskim z prędkością 160 km/h i towarowym
PRZECZYTAJSiedlce - Terespol, Etap I. Po jego zakończeniu możliwy będzie przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/h, a pociągów towarowych - 120 km/h (przy nacisku na oś 22,5 t). Projekt zakłada modernizację
PRZECZYTAJ