• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1918, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-z-siedlec-do-terespola-2579

Nowe perony na trasie z Siedlec do Terespola

06.08.2014

także roboty torowe, po zakończeniu których pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h (osobowe) i 120 km/h (towarowe). Poprawi się również płynność ruchu kolejowego. Wzrośnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-do-opola-2294

Nowe tory do Opola

12.03.2014

rewitalizacji na trasie Błotnica Strzelecka – Opole Groszowice pociągi pasażerskie znów pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe 70 km/h. Podróżni dotrą dzięki temu z Opola do Katowic w mniej niż 90 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przejscia-podziemne-i-wiadukty-na-trasie-warszawa-skierniewice-2290

Nowe przejścia podziemne i wiadukty na trasie Warszawa – Skierniewice

11.03.2014

między innymi do Krakowa i Katowic będą mogły tędy jeździć z wyższą prędkością niż dotychczas. Docelowo pociągi będą mogły osiągać prędkość 160 km/h. Zakończenie prac torowych na odcinku z Warszawy Zachodniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-oblicze-stacji-w-pyskowicach-2146

Nowe oblicze stacji w Pyskowicach

19.12.2013

kolejowej pozwoli na przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h, co znacznie skróci czas przejazdu pociągów. Inwestycja uzupełni prowadzoną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-stacji-na-nowo-wiecej-pociagow-do-warszawy-2725

Pięć stacji na nowo – więcej pociągów do Warszawy

10.02.2015

ć stacji Przebudowa pięciu stacji będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-siedlce-terespol-2678

Nowe perony na trasie Siedlce – Terespol

28.11.2014

wiadukty. Po zakończeniu inwestycji w lipcu 2015 roku, pociągi pasażerskie pojadą tędy szybciej, bo z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. 700 polskich peronów – od nowa Tylko w tym roku w całym kraju

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/objazdy-przygotowane-wiadukty-do-rozbiorki-3386

Objazdy przygotowane – wiadukty do rozbiórki

25.05.2017

samochody i autobusy powrócą na ulicę Wolską. Nowe wiadukty zapewnią przejazd pociągów z większą prędkością. Będą również przygotowane dla cięższych składów. Uzgodniona przez miasto organizacja ruchu ograniczy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagami-z-obornik-wielkopolskich-do-pily-3955

Pociągami z Obornik Wielkopolskich do Piły

12.10.2018

sterowania ruchem kolejowym pozwolą na przejazd większej liczby pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Po zakończeniu modernizacji czas podróży pociągiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-trasie-oborniki-wielkopolskie-pila-3941

Pociągi na trasie Oborniki Wielkopolskie – Piła

05.10.2018

sterowania ruchem kolejowym pozwolą na przejazd większej liczby pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Po zakończeniu modernizacji czas podróży pociągiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-stacji-olkusz-zwiekszy-sie-standard-obslugi-podroznych-8647

Na stacji Olkusz zwiększy się standard obsługi podróżnych

29.08.2023

Chrząstowice Olkuskie. Dzięki pracom, wyeliminowane zostały miejscowe ograniczenia i podniesiono prędkość do 120 km/h na odcinkach: Bukowno – Sławków, Olkusz – Bukowano, Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec [...] Olkuski. Od 2020 r., między Charsznicą a Jaroszowcem Olkuskim pociągi jadące do Katowic mają dozwoloną prędkość 120 km/h. To efekt wymiany torów wraz z siecią trakcyjną, naprawy obiektów oraz przejazdów kole [...] przebudowane w ubiegłym roku 3 wiadukty i 8 przepustów pomiędzy Tunelem a Wolbromiem, pozwoliły podnieść prędkość na obiektach. Wcześniej pociągi musiały zwalniać do 40 km/h. Zrealizowane prace na linii Tunel –

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...181182183184185186187188189190...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1851 do 1860 z 1918.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook