Wyniki wyszukiwania
także roboty torowe, po zakończeniu których pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h (osobowe) i 120 km/h (towarowe). Poprawi się również płynność ruchu kolejowego. Wzrośnie
PRZECZYTAJNowe tory do Opola
12.03.2014
rewitalizacji na trasie Błotnica Strzelecka – Opole Groszowice pociągi pasażerskie znów pojadą z prędkością 120 km/h, a towarowe 70 km/h. Podróżni dotrą dzięki temu z Opola do Katowic w mniej niż 90 minut
PRZECZYTAJmiędzy innymi do Krakowa i Katowic będą mogły tędy jeździć z wyższą prędkością niż dotychczas. Docelowo pociągi będą mogły osiągać prędkość 160 km/h. Zakończenie prac torowych na odcinku z Warszawy Zachodniej
PRZECZYTAJNowe oblicze stacji w Pyskowicach
19.12.2013
kolejowej pozwoli na przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz prędkości rozkładowej 120 km/h, co znacznie skróci czas przejazdu pociągów. Inwestycja uzupełni prowadzoną
PRZECZYTAJć stacji Przebudowa pięciu stacji będzie polegała m.in. na wymianie rozjazdów co zapewni wyższą prędkość pociągów. Roboty obejmą modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych
PRZECZYTAJNowe perony na trasie Siedlce – Terespol
28.11.2014
wiadukty. Po zakończeniu inwestycji w lipcu 2015 roku, pociągi pasażerskie pojadą tędy szybciej, bo z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. 700 polskich peronów – od nowa Tylko w tym roku w całym kraju
PRZECZYTAJsamochody i autobusy powrócą na ulicę Wolską. Nowe wiadukty zapewnią przejazd pociągów z większą prędkością. Będą również przygotowane dla cięższych składów. Uzgodniona przez miasto organizacja ruchu ograniczy
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym pozwolą na przejazd większej liczby pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Po zakończeniu modernizacji czas podróży pociągiem
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym pozwolą na przejazd większej liczby pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Po zakończeniu modernizacji czas podróży pociągiem
PRZECZYTAJChrząstowice Olkuskie. Dzięki pracom, wyeliminowane zostały miejscowe ograniczenia i podniesiono prędkość do 120 km/h na odcinkach: Bukowno – Sławków, Olkusz – Bukowano, Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec [...] Olkuski. Od 2020 r., między Charsznicą a Jaroszowcem Olkuskim pociągi jadące do Katowic mają dozwoloną prędkość 120 km/h. To efekt wymiany torów wraz z siecią trakcyjną, naprawy obiektów oraz przejazdów kole [...] przebudowane w ubiegłym roku 3 wiadukty i 8 przepustów pomiędzy Tunelem a Wolbromiem, pozwoliły podnieść prędkość na obiektach. Wcześniej pociągi musiały zwalniać do 40 km/h. Zrealizowane prace na linii Tunel –
PRZECZYTAJ