• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1876, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-dla-podroznych-na-pomorskich-stacjach-3596

Wygodniej dla podróżnych na pomorskich stacjach

18.01.2018

urządzenia wyposażono w dźwiękową informację oraz oznakowanie alfabetem Braille’a. Bezpieczeństwo podróżnych dodatkowo zwiększa monitoring. Windy są przystosowane także do przewozu rowerów - zapewniają to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-zgorzelec-wygodniejsza-dla-podroznych-520

Stacja Zgorzelec wygodniejsza dla podróżnych.

20.02.2009

budynkiem dworca, bezpieczne przejście przez tory. Dla podróżnych istotne są również estetyczne wiaty i dobre oświetlenie terenu. Poza obiektami obsługi podróżnych zgorzeleckie zadanie obejmuje m.in. budowę toru

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-stacji-szczecinek-bedzie-podrozowalo-sie-wygodniej-10769

Ze stacji Szczecinek będzie podróżowało się wygodniej

02.06.2025

peronów nr 2 i nr 3 oraz powstanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej. Wyższe perony ułatwią podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Antypoślizgowa nawierzchnia będzie posiadała ścieżki naprowadzające [...] środków transportu oraz wspieranie polskiej gospodarki. Zaplanowane zadania inwestycyjne umożliwią podróżnym dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. W skali całego kraju, w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzy-poznaniem-a-wroclawiem-pojedziemy-szybciej-5442

Między Poznaniem a Wrocławiem pojedziemy szybciej

03.03.2021

Czempiń – granica województwa dolnośląskiego jest 5 dostępniejszych stacji i 6 przystanków. Dla podróżnych, szczególnie osób mających trudności z poruszaniem się, przygotowano windy oraz pochylnie. Są nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-w-lodzi-pod-ziemia-rosnie-przystanek-lodz-polesie-10470

Tunel w Łodzi: Pod ziemią rośnie przystanek Łódź Polesie

31.01.2025

centrum handlowego Manufaktura, z przystanku Polesie będzie najprawdopodobniej korzystało najwięcej podróżnych i mieszkańców Łodzi. Tym samym będzie to jeden z ważniejszych węzłów komunikacyjnych w aglomeracji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/laczy-nas-produkt-polski-4845

Łączy nas PRODUKT POLSKI

17.07.2020

spółkami będącymi w zasobach Ministerstwa Aktywów Państwowych, obejmie swoim zasięgiem w szczególności podróżnych i osoby odwiedzające placówki pocztowe. ‒ Cieszy mnie, że do kampanii #KupujŚwiadomie przyłączają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sytuacja-zimowa-2201

Sytuacja zimowa – poniedziałek rano

03.02.2014

od kilkuset do kilku tysięcy dodatkowych pracowników, zapewniających właściwe warunki obsługi podróżnych na peronach i dojściach do pociągów. Zarządca infrastruktury, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., [...] pozostaje w stałym kontakcie z przewoźnikami w celu zapewnienia sprawnego przejazdu pociągów i obsługi podróżnych na stacjach i przystankach. W związku z warunkami pogodowymi i możliwościami wystąpienia utrudnień

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spokojne-powroty-z-wakacji-2869

Spokojne powroty z wakacji

30.08.2015

Aby w ostatni weekend sierpnia zapewnić podróżnym komfortowy powrót z wakacji czuwają dyspozytorzy, na sieci kolejowej w gotowości jest ponad 170 zespołów szybkiego usuwania awarii szyn, rozjazdów i urządzeń [...] Całodobowy numer alarmowy SOK (22) 47 40 000 . Kompleksowa informacja W bieżący weekend pomocą podróżnym służą mobilni informatorzy na największych dworcach kolejowych, także w miejscowościach turystycznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swieta-wielkanocne-spokojne-powroty-2364

Święta Wielkanocne – spokojne powroty

22.04.2014

czuwało nad bezpieczeństwem w pociągach, na dworcach oraz na szlakach kolejowych. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK: 22 474 00 00 . Aby podróż świąteczna była bezpieczna, kierowcom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wznowiony-ruch-na-trasie-poznan-szczecin-2871

Wznowiony ruch na trasie Poznań – Szczecin

02.09.2015

pociągach wydano napoje i drobny poczęstunek. Na stacjach zapewniony będzie dodatkowy poczęstunek. Dla podróżnych jadących z dzieckiem na planowany zabieg zapewniono taksówkę, dwie dodatkowe taksówki zabrały pasażerów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...179180181182183184185186187188Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1851 do 1860 z 1876.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook