• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1918, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-juz-piata-umowe-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-a-rzeszowem-1087

Podpisano już piątą umowę w ramach modernizacji linii kolejowej między Krakowem, a Rzeszowem

17.12.2010

priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-400-milionow-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-na-podkarpaciu-1043

Prawie 400 milionów złotych na modernizację linii kolejowej na Podkarpaciu

30.11.2010

priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-umowy-podpisane-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-na-laczna-wartosc-prawie-2-mld-zl-1028

Trzy umowy podpisane na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem na łączną wartość prawie 2 mld zł

15.11.2010

priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii E30, w tym zwiększeniu możliwych prędkości przewozów, likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-220-mln-zl-z-kpo-na-rozwoj-kolei-pasazerskiej-i-infrastruktury-miedzy-krakowem-a-warszawa-10960

Prawie 220 mln zł z KPO na rozwój kolei pasażerskiej i infrastruktury między Krakowem a Warszawą

31.07.2025

sprawniejszy transport towarowy. Po zakończeniu modernizacji pociągi pasażerskie będą mogły osiągać prędkości do 120 km/h, a towarowe do 80 km/h. Na stacji Miechów powstanie nowy peron, a istniejące perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-mostow-na-linii-wroclaw-walbrzych-1938

Modernizacja mostów na linii Wrocław - Wałbrzych

16.05.2013

Trzy 17-metrowe mosty na szlaku Smolec - Kąty Wrocławskie zostaną rozebrane i w ich miejsce powstaną nowe konstrukcje niezależne dla każdego z torów. Prace obejmują również wzmocnienie podtorza oraz u

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

W artykule Violetty Krasnowskiej niestety nie ma liczb, które jednoznacznie bronią działań Polskich Linii Kolejowych, a które autorka otrzymała. Bez nich artykuł pokazuje tylko mały wycinek trudnych s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-lepszych-podrozy-koleja-z-kedzierzyna-kozla-do-opola-4960

Bliżej lepszych podróży koleją z Kędzierzyna - Koźla do Opola

28.08.2020

oraz zamontowane nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego umożliwią prowadzenie pociągów z prędkością do 160 km/godz. We wrześniu przebudowa obejmie kolejne tory na odcinkach: Gogolin - Górażdże oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

Żabieniec). Nowe przystanki ułatwią komunikację W tunelu pociągi będą mogły poruszać się z maksymalną prędkością do 100 km/h. W ramach projektu powstaną też dwa przystanki – Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, które

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisuja-umowy-za-14-mld-zl-na-linie-szczecin-poznan-4524

PLK podpisują umowy za 1,4 mld zł na linię Szczecin – Poznań

27.01.2020

wszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi pojadą z Poznania do Szczecina z prędkością do 160 km/h. Skróci to czas przejazdu między Wielkopolską a Pomorzem Zachodnim. Nowoczesny system

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osobowy-van-wjechal-pod-pociag-na-przejezdzie-kolejowo-drogowym-symulacja-wypadku-na-warszawskiej-pradze-7151

Osobowy van wjechał pod pociąg na przejeździe kolejowo-drogowym – symulacja wypadku na warszawskiej Pradze

23.06.2022

punktem wydarzenia była symulacja zderzenia lokomotywy z osobowym vanem. Choć ta poruszała się z prędkością o wiele mniejszą niż zazwyczaj i nie miała doczepionych wagonów, to samochód znajdujący się na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...180181182183184185186187188189...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1841 do 1850 z 1918.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook