• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1912, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-szczedrzykowic-do-legnicy-po-dwoch-torach-654

Od Szczedrzykowic do Legnicy po dwóch torach

09.11.2009

Następnie formowane były kolejne warstwy podtorza i montowany tor bezstykowy przystosowany do prędkości 160 km/h. Zmodernizowano m.in. dwa wiadukty i most. Przebudowa przejazdu kolejowo drogowego poprawiła

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-preumowe-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lubuskiego-na-lata-2007-2013-653

Podpisano preumowę w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego na lata 2007-2013

06.11.2009

zainstalowane windy dla usprawnienia obsługi osób niepełnosprawnych. Na odcinku Krzyż-Kostrzyn uzyskamy prędkość 120 km/h, a na linii Zbąszynek-Gorzów Wlkp. 100 km/h dla autobusów szynowych. W 60% zadania będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-i-ladniejsza-wroclawska-estakada-kolejowa-652

Szybsza i ładniejsza wrocławska estakada kolejowa

05.11.2009

Uzyskane parametry techniczne pozwalają na przywrócenie jazdy na estakadzie z prędkością 60 km/h60 km/h. Dotychczas prędkość pociągów, ze względu na zły stan techniczny, była ograniczona miejscami do 20 [...] estakadzie kolejowej. Zlecone przez Polskie Linie Kolejowe S.A. roboty poprawiają parametry techniczne: prędkość i nośność. Obejmują cztery wiadukty stalowe nad ulicami: Zielińskiego, ul. Stysia, Pl. Rozjezdny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trako-2009-647

TRAKO 2009

21.10.2009

dziedziny nakładów inwestycyjnych na modernizację i budowę linii kolejowych, w tym również kolei dużych prędkości. zobacz galerię zdjęć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-show-na-zmodernizowanym-moscie-w-boleslawcu-relacja-639

Wiadukt Show na zmodernizowanym moście w Bolesławcu-relacja

12.10.2009

ale ma odnowioną konstrukcje, nową sieć trakcyjną, układ torowy i umożliwia kursowanie pociągów z prędkością 160 km/h. Rozszerzona w trakcie modernizacji iluminacja mostu od 10 października 2009r oświetla

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podziemna-stacja-lodz-fabryczna-637

Podziemna stacja Łódź Fabryczna

08.10.2009

obsługi kolei aglomeracyjnej, regionalnej i międzyregionalnej (oraz w przyszłości kolei dużych prędkości) dworzec Łódź Fabryczna, połączony tunelem ze stacją Łódź Widzew. Rozpoczęcie II etapu modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lizawice-w-eksploatacji-634

Lizawice w eksploatacji

29.09.2009

na linii E 30 - odcinek: Opole Wrocław-Legnica, czyli uzyskanie parametrów do jazdy pociągów z prędkością 160 km/h. W zakresie elektroenergetyki wykonano: napowietrzną linię zasilającą 110 kV, rozdzielnię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowych-w-woj-zachodnio-pomorskim-631

Modernizacja linii kolejowych w woj. zachodnio-pomorskim

23.09.2009

listopada br. szacuje się na ok. 22,5 mln PLN. Dzięki poniesionym nakładom zwiększy się rozkładowa prędkość pociągów do 120 km/h, poprawi się bezpieczeństwo i zmniejszą bieżące koszty utrzymania infrastruktury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-dni-transportu-publicznego-2009-628

Relacja z Dni Transportu Publicznego 2009

22.09.2009

lokomotywa elektryczna w Polsce - Husarz, która kilka miesięcy temu pobiła rekord prędkości na polskich torach, osiągając prędkość 235 km/h, a także parowóz Ty2 pod parą ! Chętni mogli odbyć podróż historycznym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-warszawy-do-katowic-619

Szybciej z Warszawy do Katowic !

02.09.2009

Przebudowa układu torowego ma na celu podwyższenie prędkości przejazdu pociągów przez stację Zawiercie z 40 km/h do 100 km/h, a w efekcie skrócenie czasu podróży w relacji Warszawa - Katowice. Inwestycja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...178179180181182183184185186187...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1821 do 1830 z 1912.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook