Wyniki wyszukiwania
linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem z Wrocławia do Poznania skróci
PRZECZYTAJRemont odcinka Łódź Żabieniec - Zgierz
03.12.2013
drogowa, przebudowane dojazdy i odwodnienie. Efektem prac będzie zniesienie miejscowego ograniczenia prędkości pociągów. Głównym celem inwestycji jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego [...] przywrócenie parametrów konstrukcyjnych linii. Pociągi pasażerskie po zakończeniu prac pojadą z prędkością 90 km/h. Prace budowlane rozpoczną się jeszcze w 2013 r. Całkowity koszt inwestycji to ponad 7
PRZECZYTAJnowoczesnego systemu zarządzania ruchem kolejowym, który pozwoli pociągom na osiągnięcie wyższej prędkości maksymalnej niż 160 km/h. ETCS ( European Train Control System ) to kluczowy element ujednoliconego [...] semafory komunikują się z lokomotywą i generują informacje dotyczące m.in. maksymalnej dozwolonej prędkości na danym odcinku toru. System kontroluje również reakcję maszynisty na nadawane komunikaty i odpowiednio [...] zostanie wyhamowany automatycznie. ETCS pozwala na rozpędzenie pociągów powyżej 160km/h. Przy takiej prędkości maszynista nie jest w stanie samodzielnie zidentyfikować wszystkich sygnałów i ostrzeżeń znajdujących
PRZECZYTAJPrzyjmuje się, że pociąg powinien osiągnąć prędkość wyższą o 10% od maksymalnej eksploatacyjnej. W przypadku Pendolino jest to 275 km/h (dopuszczalna eksploatacyjna prędkość wynosi 250 km/h). Kolejny element testów [...] najnowocześniejszym taborem. Z prędkością 160 km/h jeździmy w Polsce od 25 lat. W przyszłym roku rozpoczynamy regularną jazdę na Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością 200 km/h. Pendolino jest przede [...] spajają sieć kolejową dobrych prędkości na poziomie od 120 przez 160 km/h do 200 km/h – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią jedynie część programu
PRZECZYTAJmiędzy torami i przebudowa układów torowych na stacjach i posterunkach ruchu pozwala na zwiększenie prędkości jazdy pociągów do 160 km/h. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJzły stan techniczny prędkość rozkładowa na odcinku, który będzie modernizowany wynosi 40 km/h, z lokalnymi ograniczeniami do 20km/h. Po ukończeniu prac zostanie przywrócona prędkość konstrukcyjna do 100
PRZECZYTAJRezultatem modernizacji będzie skrócenie czasu jazdy pociągów na trasie Wrocław – Wałbrzych. Rozkładowa prędkość wzrośnie z obecnych 40 km/h do 100 km/h. Poprawi się również stan przejazdów kolejowo – drogowych
PRZECZYTAJII półrocze 2010 r., ma na celu podniesienie prędkości rozkładowej, likwidację ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Inwestycja realizowana jest z budżetu
PRZECZYTAJlinii kolejowych do prędkości 350 km/h” w Polsce. Przedmiotem projektu jest identyfikacja wszystkich uwarunkowań technicznych dla infrastruktury kolejowej dla ruchu pociągów z prędkością maksymalną do V = [...] a, budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej linii kolejowych o rozstawie szyn 1435 mm do prędkości do 350 km/h. W wyniku ogłoszenia Sekretariatu Stanu ds. Turystyki i Handlu w hiszpańskim Ministerstwie [...] technicznych (warunków technicznych) dla nowych linii kolejowych, dostosowanych do ruchu pociągów z prędkością 350 km/h i doświadczeń kadry specjalistów hiszpańskich, zdobytych w czasie prac nad nimi i realizacji
PRZECZYTAJi zagranicy. Bogdan Ciszewski, Dyrektor Biura Kolei Dużych Prędkości PKP PLK S.A. przedstawił prezentację pt.: Budowa Linii Dużych Prędkości w Polsce: przygotowanie budowy, korzyści społeczno-gospodarcze [...] projektów linii dużych prędkości w Hiszpanii zaprezentował mecenas Jaime Fuster z kancelarii Garrigues, po nim zaś Marcin Warda z firmy Idom omówił projektowanie linii dużych prędkości w tym kraju. Dr Franz [...] techniczne dla linii dużych prędkości. Spotkanie zakończył Marek Kaniewski z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa omówieniem problemu sieci trakcyjnej dla kolei dużych prędkości.
PRZECZYTAJ