Wyniki wyszukiwania
Odnowione wiaty, nowe oświetlenie i czytelne oznakowanie. Tak zmienia się obecnie stacja Łańcut, gdzie trwa przebudowa peronu wyspowego. Ułatwieniem dla podróżnych z ograniczoną możliwością poruszania
PRZECZYTAJprzejazd pociągiem aglomeracyjnym ze Zgierza do stacji Łódź Widzew zajmie około 15 minut, a maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h. Po modernizacji stacja Łódź Widzew będzie wyposażona w 3 nowe perony
PRZECZYTAJregionalnych. Dzięki inwestycji PLK SA pociągi pasażerskie będą poruszać się z prędkością 120 km/h, a towarowe z prędkością 80 km/h. Zwiększą się możliwości kolei w całym regionie. Projekt „Prace budowlane
PRZECZYTAJprzebudowie przejazdów kolejowych pociągi pasażerskie na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. W Międzyrzecu Podlaskim windą na nowy peron W Międzyrzecu Podlaskim podróżni mogą już
PRZECZYTAJObszarze Gospodarczym. EIM zrzesza 15 zarządców infrastruktury kolejowej, w tym zarządców linii dużych prędkości. Jest to jedna z 12 europejskich organizacji kolejowych uznanych oficjalnie przez Komisję Europejską
PRZECZYTAJramach instrumentu CEF. Efektem modernizacji linii będzie wyższy poziom bezpieczeństwa i zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/h. Dzięki temu czas przejazdu najszybszych składów między Wielkopolską i Pomorzem
PRZECZYTAJtransportu kolejowego dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych: zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości i „wąskie gardła”. Zmodernizowane zostaną perony na stacjach i przystankach, które będą dostosowane
PRZECZYTAJruchem oraz 75 km sieci trakcyjnej, zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Zmodernizowane zostaną 3 stacje oraz 6 przystanków między Warszawą Okęciem i C
PRZECZYTAJtakże roboty torowe, po zakończeniu których pociągi na tej trasie będą mogły osiągnąć maksymalną prędkość 160 km/h. Wzrośnie poziom bezpieczeństwa dzięki budowie bezkolizyjnych przejazdów kolejowo -drogowych
PRZECZYTAJmożliwość sprawnego eksploatowania torów kolejowych przez wiele lat, co pozwala na utrzymanie wysokiej prędkości maksymalnej pociągów. Aktualnie modernizowane są nastawnie w Siedlcach i Międzyrzecu Podlaskim. [...] mosty, wiadukty i przepusty, sieć trakcyjną oraz przejazdy kolejowe. Pozwoliło to na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów towarowych do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na
PRZECZYTAJ