Wyniki wyszukiwania
wa – mówi Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. PLK przebudują łącznie 13 peronów m.in. na stacjach i przystankach: Waplewo, Nidzica, Olsztynek i Gągławki. Poza czterema zmodernizowanymi
PRZECZYTAJpasa ruchu z przeznaczeniem pod ruch pieszych (ruch 2 + 1 + ruch pieszy), przejście podziemne do peronów Łobzów – całkowite wyłączenie z ruchu pieszych, przejście dla pieszych w ciągu ul. Racławickiej –
PRZECZYTAJwiadukt kolejowy i podziemne przejście dla pieszych. Na modernizowanym odcinku będzie 12 nowych peronów. Wszystkie będą wyposażone w nowe wiaty oraz system informacji dla podróżnych. Zostaną też dostosowane
PRZECZYTAJpozwolą pasażerom szybciej podróżować po zmodernizowanych liniach kolejowych, korzystać z nowych peronów dostosowanych do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Wzrośnie też bezpieczeństwo ruchu kolejowego
PRZECZYTAJruchu na stacjach. Podróżni udający się na ŚDM będą mogli korzystać z nowych oraz wyremontowanych peronów m.in. na stacji Kraków Płaszów, Kraków Bieżanów, Kraków Krzemionki, Kraków Mydlniki, Kraków Swoszowice
PRZECZYTAJstwie do dawnego przejścia nie tylko będzie wykorzystywane jako dojście z budynku stacyjnego do peronów, ale stanowić będzie dodatkowe połączenie dwóch części miasta podzielonych linią kolejową. Nowe przejście
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
28.11.2013
dworcach do dyspozycji podróżnych będzie 130 informatorów mobilnych, którzy pomogą odnaleźć właściwy peron czy połączenie. Poza tym, informacja o ruchu pociągów dostępna będzie w Internecie, na stronach PKP
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
W ubiegłym roku wyremontowano blisko 1400 kilometrów torów i oddano do użytku około 200 nowych peronów, z czego z powodzeniem korzystają podróżni, jadący na drugi koniec kraju i dojeżdżają codziennie
PRZECZYTAJrozkładu jazdy oraz usługi związane z obsługą pociągów (np. korzystanie ze stacji rozrządowych, peronów) i usługi dodatkowe w wysokości 1 %. W perspektywie najbliższych paru lat przewiduje się zrównanie
PRZECZYTAJzakresie: • układu torowego i odwodnienia torów; • obiektów inżynieryjnych; • obiektów kubaturowych, peronów, małej architektury i sieci sanitarnych; • skrzyżowań z drogami w poziomie szyn i dróg dojazdowych;
PRZECZYTAJ